نماینده مجلس سوریه در دمشق، تاکید کرد بازدید بشار اسد رئیس جمهور این کشور از شهر معلولا تاکیدی بر ادامه مبارزه با تروریست‌ها تا آزادسازی کامل خاک سوریه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، نماینده مجلس سوریه در دمشق، تاکید کرد بازدید بشار اسد رئیس جمهور این کشور از شهر معلولا تاکیدی بر ادامه مبارزه با تروریست‌ها تا آزادسازی کامل خاک سوریه است. 

"فایز الصایغ" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین، درباره بازدید بشار اسد از شهر معلولا در ریف دمشق گفت: رئیس جمهور سوریه پیش از این هم از مناطق درگیری مانند باب عمرو در شهر حمص بازدید کرده بود. بازدید بشار اسد از شهر معلولا در روز عید پاک مسیحیان اهمیت نمادین دارد. 

پیام این اقدام برای ملت سوریه آن است که بشار اسد درگیریها با تروریست‌ها را برای آزاد کردن کشور هدایت می‌کند. این اقدام همچنین باعث تقویت روحیه نیروهای ارتش سوریه می‌شود که با پیشروی در معلولا پیروزی به دست آوردند. 

الصایغ افزود: شهری را که مردم آن هنوز به زبان حضرت مسیح (ع) سخن می‌گویند با بی مهری جامعه جهانی روبرو شد و غربیها و سازمان ملل آن را نادیده گرفتند. سوریه سرانجام بر تروریست‌ها پیروز خواهد شد. درباره بشار اسد توافق ملی وجود دارد و حتی رسانه‌های غربی هم به این مسئله اذعان دارند. این سفر به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار