علی حیدری، معاون عتبات و عالیات حج و پزشکی جمعیت هلال احمر از آغاز سم‌پاشی و سم‌زدایی هتل‌های اسکان زائران در عراق به مدت 25روز خبر داد.

علی حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سم‌پاشی هتل‌های امسال برای ششمین سال متوالی اسکان زائران در عراق صورت می‌گیرد، گفت: فعالیت سم‌پاشی هتل‌های عراق، به منظور سموم‌زدایی در جهت تامین و حفظ بهداشت و نظافت،‌ هر ساله در فصل فروردین و اردیبهشت که زمان تخم‌گذاری بیشتر حشرات است صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت سم‌پاشی هتل‌ها از امروز در عراق شروع شده است تصریح کرد: از امروز تمام هتل‌های اسکان زائران ایرانی در عراق سم‌پاشی و سم‌زدایی می‌شوند.

علی حیدری با بیان اینکه سم‌زدایی هتل‌ها در ساعات صبح تا ظهر که زائران در محل اقامت خود حضور ندارند صورت می‌گیرد، بیان داشت: اتاق‌ها، محل سرو غذا، سرویس‌های بهداشتی و تمام مکان‌ها با سموم ویژه که پس از استفاده مشکلی برای زائران ایجاد نمی‌کند، سم‌پاشی می‌شود.

معاون عتبات عالیات مرکز حج و پزشکی در پایان با بیان اینکه سم‌پاشی هتل‌های عراق به 25روز زمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت سم‌پاشی از صبح امروز به مدت 10روز در کربلا آغاز شده و پس از آن 10روز در نجف اشرف و سپس 5روز در شهر کاظمین صورت خواهد گرفت.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار