مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جهانگیری انتصاب «مانوئل والس» را به‌عنوان نخست وزیر فرانسه تبریک گفت ، جلسه مجمع نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر این استان در مجلس شورای اسلامی ، دامن‌زدن به اختلافات مذهبی کفران نعمت و تیز کردن شمشیر دشمن است/ ضرورت رعایت کامل حدود و ضوابط شرعی در محیطهای مراسم مذهبی + تصاویر و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دامن‌زدن به اختلافات مذهبی کفران نعمت و تیز کردن شمشیر دشمن است/ ضرورت رعایت کامل حدود و ضوابط شرعی در محیطهای مراسم مذهبی + تصاویر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/1/31/2188176_719.jpg

 رهبر معظم انقلاب آسیب‌زدن به وحدت و اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی را یکی دیگر از مصادیق کفران نعمت دانستند و افزودند: بارها تکرار کرده‌ایم که در جلسات دینی نباید به کینه‌ورزیهای مذهبی دامن زد، زیرا مثل روز روشن است که اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، همچون شمشیری در دست دشمنان اسلام، مقصود آنان را برآورده می‌کند.

برگزاری مذاکرات کارشناسی در حاشیه کمیته مقدماتی اجلاس بازنگری "ان‌پی‌تی"/ کارشناسان فنی به نیویورک می‌روند
عضو تیم هسته‌ای کشورمان گفت: این دور از گفتگوهای کارشناسی در نیویورک و در حاشیه کمیته مقدماتی اجلاس بازنگری "ان‌پی‌تی" برگزار می‌شود.

جلسه مجمع نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر این استان در مجلس شورای اسلامی سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس از برگزاری نشست مشترک این مجمع با اعضای شورای شهر استان تهران در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

جزئیات درگیری در بند 350 بازداشتگاه اوین
 وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران جزئیات درگیری بند 350 بازداشتگاه اوین را تشریح کرد.

جهانگیری انتصاب «مانوئل والس» را به‌عنوان نخست وزیر فرانسه تبریک گفت

 معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به «مانوئل والس» انتصاب وی را به عنوان نخست وزیر جمهوری فرانسه تبریك گفت.

سبک زندگی فاطمی باید الگوی بانوان باشد
 رئیس دیوان عالی کشور گفت: مقام معظم رهبری از روز زن و مقام زن تجلیل فراوان نمودند و در فرازی از سخنانشان فرمودند اگر می‌خواهیم نگاه ما به مسئله زن سالم، منطقی، دقیق و راهگشا باشد باید از افکار غربی در مسائلی نظیر اشتغال و برابری کاملاً فاصله بگیریم که البته اشتغال و مدیریت مادام که با مسئله اصلی خانواده منافاتی پیدا نکند ایرادی ندارد.

حضور "ظریف" در اجلاس وزرای خارجه کشورهای حاشیه خزر/ دیدار با همتای روس
 سفیر کشورمان در مسکو برنامه‌های وزیر امور خارجه در سفر به روسیه را تشریح کرد.

بودجه برای افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه از سوی رهبری تامین شد
رئیس دستگاه قضا با تاکید براینکه راه‌اندازی این کلینیک از بودجه دولتی تامین نشده است گفت: یکی از الطاف مقام معظم رهبری به قوه قضاییه این بود که بودجه‌ای را برای جبران کاستی‌ها در اختیار این قوه قرار دادند.

پیگیری تخلف پزشکان زیرمیزی بگیر از سوی سازمان بازرسی کل کشور
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد روند برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر گفت: سازمان بازرسی به پرونده این پزشکان رسیدگی و با هر کار خلاف قانونی برخورد می‌کند.

شکایت زنان در مورد افزایش مرخصی رسیدگی می‌شود
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در صورتی که شکایتی مبنی بر افزایش مرخصی زنان به دیوان ارائه شود رسیدگی می‌کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار