فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری دو اراذل و اوباش که با در دست داشتن سلاح سرد در یکی از مناطق همدان اقدام به زورگیری می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "رسول مرادی" گفت: در اولین ساعات بامداد یکشنبه خبری مبنی بر اینکه دو سرنشین یک دستگاه پژو 405 در ابتدای بلوار «جوان» مانع حرکت یک دستگاه خودرو با دو نفر سرنشین شده اند، به پلیس اطلاع داده شد.
 
وی افزود: این افراد با آزار و اذیت و تهدید با هدف زورگیری بوسیله سلاح سرد، سرنشین خودرو را از ناحیه گردن و دست راست مصدوم کرده و پس از درگیری از محل متواری شدند.
 
مرادی ادامه داد: بلافاصله تیم های گشت یگان امداد با ساماندهی و اجرای طرح گشت در چهار راه پژوهش، خودرو حامل افراد زورگیر را مشاهده و دستور ایست را صادر کردند، اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: این خودرو در حین فرار از دست پلیس با دو دستگاه خودرو دیگر برخورد کرد که بلافاصله تیم های گشت یگان امداد مسیر حرکت خودرو در حال فرار را مسدود کردند.
 
مرادی تصریح کرد، راننده این خودرو که شرب خمر کرده بود با سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل خودرو دوباره قصد متواری شدن از محل جرم را داشت که پس از برخورد با یک دستگاه خودرو پیکان، در محاصره ماموران یگان امداد گرفتار شد.
 
این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از پیاده شدن از خودرو با عربده کشی و داد و فریاد قصد درگیری با ماموران را داشتند که ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی هر دو شرور را دستگیر کردند.
 
مرادی گفت: ماموران در بازرسی بدنی از اشرار سه قبضه سلاح سرد شامل یک عدد گرز، یک قبضه چاقو بزرگ تاشو شبیه قداره و یک قبضه خنجر دو لبه کشف کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار