یک هنرمند زاهدانی چهره دکتر روحانی را بر روی آینه طراحی و با این اقدام خواستار توجه رییس جمهور و حمایت ایشان از هنرمندان استان سیستان و بلوچستان و کشور شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان. ، رمضان نورا جوان خلاق سیستانی و بلوچستانی که تا کنون نسبت به خلق 18 اثر آماده ثبت در کتاب رکورد های گینس اقدام کرده است در اقدامی جدید با طراحی چهره رییس جمهور با بهره گیری از هنر سکه دوزی خواستار حمایت از هنرمندان استان شد.

وی گفت: در سالی که به شایستگی و نکویی با عنوان اقتصاد و فرهنگ ملی با عزم و مدیریت جهادی نامگذاری شده است لذا ریاست محترم جمهوری باید تدبیر و توجه ویژه ای را نسبت به حل مشکلات هنرمندان و حمایت از آنها مبذول داشته باشند.

کتابت قرآن کریم به طول یک کیلومتر بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران، کتابت سوره مبارکه نور قرآن به ارتفاع برج میلاد تهران و ثبت آن در کتاب رکوردهای جهانی گینس، کتابت بزرگ ترین قرآن دنیا با وسعت هر صفحه به میزان دو متر، کتابت 124 هزار صلوات به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و معرق کاری تسبیحات حضرت فاطمه (س) بر روی تسبیح از جمله مهمترین فعالیت های این هنرمند سیستانی است.

رمضان نورا که در سمت مربی پرورشی بیش از 12 سال در آموزش و پرورش عشایری سابقه خدمت دارد همچنین کتابت زیارت عاشورا به فاصله بین الحرمین، کتابت زیارت وارث، زیارت جامعه کبیره و کتابت زیارت اربعین را در فهرست آثار هنری خود دارد.

وی در حال حاضر مشغول ساخت بزرگ ترین توپ سوزن دوزی شده دنیا منقش به پرچم تمامی کشورهای دنیا به منظور رونمایی در جام جهانی است.

نورا سعی دارد تا در مسابقات جام جهانی با بهره گیری از هنر سوزن دوزی بر روی تمامی پرچم های دنیا و ساخت بزرگترین توپ پارچه ای جهان ارزش ها و زیبایی های سوزن دوزی سیستان و بلوچستان و جایگاه هنر و هنرمندان را در معرض دید جهانیان قرار دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.