ملی‌پوش شمشیربازی در خصوص مسابقات جام جهانی آتن گفت: اردوهای خوبی را پیش از مسابقات جهانی آتن پشت سر گذاشتیم و آماده اعزام به مسابقات هستیم.

سیدعلی پاکدامن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اردوهای آمادگی مسابقات جهانی که به میزبانی آتن در یونان برگزار می‌شود از سه ماه گذشته با مربیگری عبدالحمید فتحی برپا شده است و اکنون آمادگی کامل برای اعزام به این مسابقات را داریم.

ملی‌پوش سابر کشورمان افزود: پنجشنبه این هفته نیز آخرین تمرینات را برای حضور در این مسابقات انجام خواهیم داد تا نقاط ضعف و قوت تیم بررسی شود.
 
پاکدامن تصریح کرد: قرار است فدراسیون از میان پنج بازیکن چند نفر را که بهترین نتایج را به دست آوردند به مسابقات جام جهانی آتن اعزام کنند.
 
ملی‌پوش تیم سابر تأکید کرد: در مسابقات اسپانیا، ایتالیا و روسیه توانستم بهترین نتیجه را به دست بیاورم؛ برای اولین بار با تیم اوکراین، لهستان و بلاروس و اسپانیا روبرو شدیم و نتایج خوبی کسب کردیم.
 
وی اظهار داشت:‌ تیم سابر کشورمان توانست نماینده قدرتمند آفریقا (مصر) را  شکست دهد که این موفقیت بزرگی در مسابقات جهانی اسپانیا و ایتالیا بود.
 
پاکدام بیان داشت: در مسابقات انفرادی که به میزبانی ایتالیا برگزار شد از میان شرکت‌کنندگان در این مسابقات به رتبه 39 جهانی دست یافتیم. در مسابقات اسپانیا نیز به رتبه 92 و در مسابقات مسکو نیز رتبه 46 جهان را کسب کردم.
 
وی اذعان داشت: قرار است پنج اردیبهشت ماه به مسابقات یونان اعزام شویم که طی برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته، ششم لغایت 8 اردیبهشت مسابقات آغاز خواهد شد.
 
پاکدامن خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم سابر کشورمان همچون گذشته بتواند رنگ جهانی خود را ارتقا دهد و در جایگاه خوبی قرار گیرد و چرا که راه برای ارتقای رنک سابریست‌ها باز است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار