معلمان انگلیسی برای سير کردن شکم دانش آموزان با خود غذا می‌برند!

جدیدترین گزارشها نشان می دهد بحران اقتصادی سبب شده است برخی معلمان برای تغذیه دانش آموزان با خود غذا به مدرسه می برند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، جدیدترین گزارشها نشان می دهد بحران اقتصادی سبب شده است برخی معلمان برای تغذیه دانش آموزان با خود غذا به مدرسه می برند. 

 نتیجه تحقیقات انجمن ملی اتحادیه مدیران مدارس انگلیس نشان می دهد هشتاد درصد معلمان زن در مدارس این کشور بر این باورند دانش آموزان کمبود انرژی لازم برای تمرکز روی درسهای خود دارند که علت اصلی آن نخوردن صبحانه است. بر اساس این گزارش که در روزنامه ایندیپندنت منتشر شد، یک چهارم معلمان زن مجبورند با خود غذا به مدرسه بیاورند و هر روز به دانش آموزان خود صبحانه بدهند زیرا به علت گرسنگی زیاد و کمبود انرژی نمی توانند روی درسهای خود تمرکز کنند و قدرت یادگیری آنها پایین می آید. کارشناسان آموزشی معتقدند سیاستهای ریاضت اقتصادی دولت و کاهش یا حذف بودجه برخی خدمات رفاهی از جمله در بخش آموزش و پرورش این مشکل را ایجاد کرده است. به علت مشکلات مالی خانوده های بسیاری از دانش آموزان، آنها نمی توانند هزینه برخی از برنامه های مدارس را از جمله سفرهای تفریحی و علمی که برای دانش آموزان ترتیب داده می شود، پرداخت کنند. 

"رادنی شیکسپیر" اقتصاددان انگلیسی گفت اولین کسانی که این مشکل را در دانش آموزان مشاهده می کنند معلمان هستند. آنها می بینند دانش آموزان رنگ پریده و بی انرژی هستند. در مواقعی می بینیم دانش آموزان دیگر به مدرسه نمی روند زیرا خانواده شان بی خانمان شده است. کریسمس گذشته هشتاد هزار خانواده در انگلیس بی خانمان بودند. اینها همه نشانه هایی از وخامت اوضاع اقتصادی خانواده های انگلیسی است و مهمترین علت آن نیز سیاستهای غلط دولت و ریاضت‌های اقتصادی دولت است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: معلمان ، انگلیسی ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار