مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با اداره کل راه آهن برای حمل کالاها و محصولات تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منعقد شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ صداقت پور ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه اداره کل راه آهن فارس، انجام ارائه فضای رایگان به مدت سه روز برای انبار و دپوی محموله‌ها به منظور بارگیری، قابلیت انبارداری محموله‌های باری در ایستگاه مقصد، وجود امکانات و تجهیزات تخلیه در ایستگاه مقصد، حمل یک‌جای بار انبوه و برنامه‌ای کردن قطارهای باری،‌ حمل بارهای ترافیکی با شرایط ویژه، حمل بارهای کانتینری با تخفیفات ویژه در مقایسه با سایر بارها و تلاش به منظور ایجاد شرایط ایمن برای حمل بارها را تعهد کرده است.

وی از دیگر موارد در نظر گرفته شده در این تفاهم‌نامه را ثابت بودن نرخ حمل و نقل ریلی در بازه‌های زمانی بلندمدت و بالابردن قدرت ریسک واحدهای تولیدی برای برنامه‌ریزی با هدف حمل بار اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به مزایای مناسب حمل و نقل بار، محصولات و کالاهای واحدهای تولیدی از طریق شبکه ریلی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در زمینه توسعه حمل و نقل ریلی محصولات صنعتی همکاری‌های لازم را با اداره کل راه آهن فارس انجام خواهد داد و در این زمینه با برپایی کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی شرایط و مزایای حمل و نقل ریلی را به صنعتگران اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

صداقت‌پور اظهار امیدواری کرد که با نهادینه شدن حمل و نقل کالاها و محصولات صنعتی از طریق راه آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی کشور،‌ بستر مناسبی برای جابه‌جایی و حمل بار واحدهای صنعتی فراهم شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: فراهم شدن ، کالا ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.