مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری کنگره شعر فاطمی را گامی در راستای حرکت جامعه در مسیر ادب و هنر دینی عنوان کرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه در کنگره ملی شعر فاطمی که در تالار آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد حضور در برنامه هایی که به مناسبت بزرگداشت اهل بیت(ع) برگزار می‌شود را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: با حضور در چنین جلسات ارزشمندی می‌توانیم روح و جان خود را از معارف ناب اهل بیت(ع) سیراب کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه اقشار باید از دخت نبی مکرم اسلام(ص) و صفات الهی ایشان الگو بگیرند، افزود: برگزاری چنین جلسات ارزشمندی قطعا ثمرات خود را دارد و خود حضرت اجر و مزد برگزارکنندگان آن را می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری کنگره شعر فاطمی را گامی در راستای حرکت جامعه در مسیر هنر دینی عنوان کرد و گفت: در جامعه‌ای که الگوی آن فاطمه زهرا(س) باشد فرزندانی حسینی و حسنی تربیت خواهند شد و این جامعه را می‌توان یک جامعه نمونه دانست.

وی با اشاره به تاثیرگذاری شعر در بعد روحانی و معنوی اظهار داشت: در چنین محافلی شاهد هستیم که گوشه‌های از زمزمه‌های اساتید ادب و هنر در خلوت‌گاه‌های خود به منصه ظهور و بروز می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این مراسم دعوت شده بود که به دلیل مشغله‌های کاری فرصت حضور را پیدا نکرد، افزود: از تلاش‌های صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص برگزاری کنگره شعر فاطمی تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این کنگره با پیام آیت‌الله صافی‌گلپایگانی آغاز به کار کرد، اظهار داشت: پیام یک مرجع تقلید برای کنگره‌ای به نام حضرت زهرا(س) مایه افتخار است و امیدواریم که شاهد اثرات معنوی این رویداد فرهنگی باشیم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.