معاونت زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: مشارکت زنان در حوزه‌های اقتصادی و دانش‌بنیان این را نوید می‌دهد که زنان در جامعه نقش تاثیرگذاری دارند و این نیاز یک جامعه توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور درامور زنان و خانواده در همایش ملی "زنان؛ نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ" با بیان اینکه خدا را شاکریم که روز زن در جمهوری اسلامی ایران همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) است، گفت: ایام و مناسبت‌های ملی فرصت‌های مغتنمی را برای آسیب‌شناسی در حوزه زنان فراهم کرده است.

مولاوردی تصریح کرد: نوع نگاه دولت تدبیر و امید بر فعالیت مدنی و جلب مشارکت نخبگان و بازسازی اعتماد عمومی که در سال‌‌های گذشته تنزل یافته بود، متمرکز شده است.

وی تاکید کرد: درماه‌های اخیر توانسته‌ایم در راستای جلب مشارکت زنان وارد عمل شویم و بعد از امیدی که پس از انتخابات سال 92 در مردم ایجاد شد در این مسیر گام برداریم.

معاونت زنان و خانواده رئیس‌جمهور تصریح کرد: سیل درخواست‌ها به این معاونت پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سرریز شده و ما نیز کارگروه‌های تخصصی را برای حل مشکلات و ایجاد راهکارها فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: زنان و جوانان با حمایت از شعار دولت تدبیر و امید اعتماد خود را به نمایش گذاشتند و اینک برای تحقق آن عزم خود را جدی کردند.

مولاوردی تصریح کرد: مشارکت زنان در حوزه‌های اقتصادی و دانش‌بنیان این را نوید می‌دهد که زنان در جامعه نقش تاثیرگذاری دارند و این نیاز یک جامعه توسعه یافته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملی ، زنان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار