سردبير و تهيه‌كننده «چهل سالگي»، برنامه‌ جديدي را هر روز صبح به روي آنتن راديو نمايش مي‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ "الهام قادري" درباره‌ي برنامه جديد خود توضيح داد: «اخبار 10 و 75 دقيقه» هر روز ساعت 11 و 15 دقيقه تا 11 و 30 دقيقه، زنده پخش مي‌شود . وي افزود: اين برنامه اخبار داغ و به‌روز چهار حوزه‌ي تئاتر‌، سينما،‌ راديو و تلويزيون را به سمع شنوندگان مي‌رساند.
 
 قادري يادآور شد: خواندن خبرهاي ايران براي ما اولويت دارد و اگر زمان برنامه اجازه دهد و اولويت‌هاي ما نيز تمام شود، به خبرهاي خارجي هم مي‌پردازيم .
 
 او درباره‌ي نحوه‌ انتخاب خبرها نيز عنوان كرد: ما سعي مي‌كنيم اخباري را كه خودمان از آنها مطلع هستيم و هنوز در هيچ خبرگزاري و روزنامه‌اي منتشر نشده براي اعلام‌، در اولويت قرار دهيم اما در صورت نياز از اخبار خبرگزاري‌ها هم استفاده مي‌كنيم.
 
تهيه‌كننده و سردبير «اخبار 10 و 75 دقيقه» همچنين درباره‌ي تفاوت اين برنامه با برنامه‌ي خبري «پرانتز باز» به ايسنا گفت: «پرانتز باز» به تحليل و نقد و بررسي اخبار مي‌پردازد در حالي كه ما صرفا اخبار را اطلاع‌رساني مي‌كنيم اما سعي مي‌كنيم هر روز يك گزارش و يا يك گفت‌وگو نيز داشته باشيم.
 
 قادري با اشاره به اينكه اين برنامه‌ي راديويي از 16 فروردين به روي آنتن مي‌رود، خاطرنشان كرد: پيمان شيخي و معصومه نورزاد گويندگي و علي اميري گزارشگري را برعهده دارند؛ ضمن اينكه ابتدا اخبار توسط گويندگان برنامه تنظيم راديويي مي‌شود و سپس با لحن خودماني و عاميانه خوانده مي‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار