رییس دادگاه انقلاب کرمان گفت :پارسال در استان کرمان 98 تن و 230 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شده که نسبت به سال قبل از آن73 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان دادخدا سالاری افزود: در این رابطه پارسال هفت هزار و 300 پرونده وارد دادگاه شده و در همین مدت نیز هفت هزار و 400 پرونده رسیدگی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان ورودی پرونده های مواد مخدر در استان افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پارسال نیز 10 باند سازمان یافته مواد مخدر در استان کرمان دستگیر و متلاشی شد که بیشتر پرونده های جرایم سازمان یافته مواد مخدر رسیدگی شده است و برخی هم به لحاظ مهم بودن پرونده ها در حال تحقیق می باشد.
رییس دادگاه انقلاب کرمانبا اشاره به افزایش حجم ورودی و کشفیات مواد مخدر پارسال گفت: این نشان از عزم جدی مسوولان مبارزه با مواد مخدر دارد که برای برخورد با این پدیده شوم نهایت تلاش خود را بکار گرفته اند.
سالاری یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع و تاکیدات قوه قضائیه در برخورد با مخلان امنیت جامعه، خوشبختانه در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مشکلی وجود ندارد و روز به روز بر شدت برخورد با این افراد که تهدیدی برای سلامت جامعه هستند افزوده می شود./a


برچسب ها: برخورد ، قاچاقچیان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.