به مناسبت هفته سلامت «بیمارستان فوق تخصصی قلب جماران» با همکاری «فرهنگسرای نیاوران» طرح ویزیت رایگان را در روزهای دوشنبه و سه شنبه یکم ودوم اردیبهشت، در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کنند.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ به مناسبت هفته سلامت «بیمارستان فوق تخصصی قلب جماران » با همکاری « فرهنگسرای نیاوران » طرح ویزیت رایگان را در روزهای دوشنبه و سه شنبه یکم ودوم اردیبهشت ،از ساعت 8 صبح تا یک بعد ازظهر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می کنند . 

این طرح که شامل معاینه عمومی ،ارزیابی سلامت عمومی ، تعیین ریسک فاکتورها ،کنترل قند خون،کنترل فشار خون، نوار قلب، مشاور تغذیه و مشاوره روانشناسی است در سالن اصلی، سالن گوشه و اتاقی برای معاینه برپا می شود. 

بیمارستان فوق تخصصی قلب جماران در کنار طرح ویزیت رایگان ،کلاس های آموزشی با موضوعات سلامت قلب ،احیاء قلبی ،فشار خون و دیابت را توسط پزشکان متخصص هر حوزه، در ساعات 8 تا 13 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند . 

گفتنی‌ست، این برنامه ویژه توسط بیمارستان فوق تخصصی قلب جماران و با همکاری فرهنگسرای نیاوران به منظوربالا بردن سطح آگاهی مردم در زمینه سلامت و  تایید سلامت شهروندان به صورت رایگان به مدت دو روز ،یکم و دوم اردیبهشت ماه 93 در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد .  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار