اردبيل/

اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان برای تکمیل سد گیوی اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در تداوم اعتبارات جذب شده به سد گیوی، دستور تخصیص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان دیگر از اعتبارات سال 92 برای سد گیوی دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جعفری بنه خلخال افزود: هفته گذشته و با پیگیری هایی که صورت گرفت دستور تخصیص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان دیگر برای تکمیل کارهای ساختمانی سد گیوی از وزیر نیرو دریافت شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبار تخصیصی در سال گذشته ناچیز بوده با تلاش های انجام یافته این میزان اعتبار در حالی دریافت شدد که ممکن بود خزانه نیز مشکلاتی ایجاد کند که پیگیری های لازم تا مراحل نهایی حل مشکل جذب انجام گرفت.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان استان و آب منطقه ای نیز باید توجه داشته باشند برای پروژه ای که بیش از 86 درصد پیشرفت دارد در جذب اعتبار در سال گذشته عملکرد مناسبی نداشتند و باید علاوه بر این اعتباری که جذب شد، اعتبار دیگری هم از منابع استانی تخصیص دهند تا در زمان بندی مورد نظر کارهای ساختمانی سد پایان یابد و برای آبگیری آماده شود.

جعفری بنه خلخال گفت: مسئولان استان باید در نظر داشته باشند این اعتبار فقط برای از سرگیری کارهای اجرایی هزینه شود تا شاهد رونق فعالیت های ساختمانی سد باشیم.

وی بیان کرد: این در حالی است که برای سد گیوی در بودجه سال 93 نیز اعتبار مناسبی در حدود 16 میلیارد تومان پیش بینی و تصویب شده که با اهتمام مسئولان اجرایی استان و اختصاص اعتبارات دیگر از منابع استانی و سایر منابع مردم منطقه شاهد آبگیری سد گیوی باشند که در کنار آن هم شبکه پایاب و زهکشی این سد که در حدود 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید از محلی که پیش بینی شده جذب اعتبار شده و تکمیل شود.

انتهای پیامس/

برچسب ها: اردبیل ، اختصاص ، اعتبار ، سد ، گیوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.