زنجان/

افزایش گردشگران مذهبی با توسعه فضای بقاع امامزادگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از افزایش گردشگران مذهبی با توسعه فضای بقاع امامزادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت :با بررسی‌های به عمل آمده در حال حاضر 21 امامزاده در شهرستان طارم وجود دارد.

احمدی با اشاره به اینکه اداره اوقاف طارم در راستای توسعه امامزادگان اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد، افزود: نصب ضریح برای امامزادگان، ساخت راه مناسب برای امامزاده و همچنین توسعه فضای امامزاده از جمله اقداماتی است که طی سنوات قبل توسط اوقاف انجام شده است.

وی با اشاره به توسعه فضای سبز اطراف امامزادگان ادامه داد : این اقدام نیز در راستای توسعه فضای سبز و کاهش آلودگی هوا صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه توسعه فضای سبز امامزادگان کمک شایانی به جذب گردشگران بیشتر می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز که به فصل تابستان و ایام حضور گردشگران در مکان‌های تفریحی به ویژه امامزادگان نزدیک می‌شویم، توسعه فضای سبز کمک شایانی به حضور گردشگران می‌کند.

احمدی با بیان اینکه اخیراً نیز اداره اوقاف طارم 500 اصله نهال توت در امامزادگان این شهرستان برای کاشت در اطراف بقاع توزیع کرده است، تاکید کرد : این اقدام در راستای توسعه فضای سبز امامزادگان انجام شده است.

وی به اقدامات عمرانی انجام شده در امامزادگان طارم اشاره و خاطر نشان کرد : خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته تعداد گردشگران مذهبی حضور یافته در جوار بقاع متبرکه این شهرستان هر سال نسبت به سال قبل از آن افزایش پیدا می‌کند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.