سمنان/

دانشگاه سمنان میزبان همایش بین المللی انجمن ایرانی تحقیق درعملیات شد

گردهمایی متخصصان و دانشجویان علم تحقیق در عملیات از سراسر دنیا و ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات اردیبهشت امسال در دانشگاه سمنان برگزار می شود.
دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات  گفت: این کنفرانس توسط دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم اردیبهشت امسال برگزار می شود.
ˈعلی اشرفی افزود: گردهمایی متخصصان و دانشجویان علم تحقیق در عملیات از سراسر دنیا و ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی است.
وی با بیان اینکه این کنفرانس در 17 محور برگزار می شود افزود: الگوریتهای ابتکاری، برنامه ریزی پویا، بهینه سازی ترکیباتی، تصادفی، خطی و غیر خطی، فازی ، تحلیل پوششی داده ها و سنجش کارایی ، تصمیم گیری چند معیاره ، تولید و مدیریت زنجیره تامین ، حمل ونقل وتخصیص ، کاربردهای تحقیق در عملیات در علم مدیریت و مهندسی و مدل سازی ریاضی در تحقیق در عملیات از جمله محورهای این کنفرانس است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.