ساری /

ساخت پیست استاندارد دو و میدانی در سوادکوه

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان سوادکوه از احداث پیست استاندارد دو و میدانی در سوادکوه خبر داد.

خردمند حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، از بازدید مسئول کمیته استانداردهای فدراسیون دو و میدانی کشور از سوادکوه خبر داد و اظهار داشت: احداث پیست دو و میدانی در شهر زیراب از اهداف سفر عضو فدراسیون دو و میدانی به شهر زیراب بوده است.

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه برای ساخت پیست استاندارد در جنب زمین فوتبال شهر زیراب حدود 5 میلیارد ریال هزینه برآورد شده است، افزود: عضو فدراسیون دو و میدانی نظر موافق خود را برای ساخت پیست استاندارد تا هشت لاین در زیراب را اعلام کرده است.

وی به افزایش طول زمین فوتبال شهر زیراب به 200 متر و عرض آن به 100 متر برای احداث پیست استاندارد اشاره و خاطرنشان کرد: خوش آب و هوا بودن و مناظر زیبای طبیعی موجب می‌شود تا فدراسیون دو و میدانی اردوهای مهم خود را در شهرستان سوادکوه برگزار کند.

حیدری افزود: بخشی از هزینه احداث پیست دو و میدانی با هماهنگی امام جمعه شهر زیراب و مسئولان استانی و بخش دیگر آن توسط فدراسیون تامین می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با اشاره به بازدید عضو فدراسیون دو و میدانی کشور برای احداث پیست دو و میدانی در جنب زمین فوتبال، گفت: با احداث پیست دو و میدانی در جنب زمین فوتبال شهر زیراب شاهد احیای زمین فوتبال هستیم.

رضا قربانی افزود: احداث پیست استاندارد دو و میدانی به استاندارد بودن زمین فوتبال بستگی دارد و برداشت از کناره های زمین فوتبال با اختصاص بودجه لازم آغاز می‌شود./ش

برچسب ها: ساخت ، دو میدانی ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.