"عطاران" و "شجریان" در جام جهانی/ چرا ایران میزبانی جام جهانی را از دست داد

دلایل منتفی شدن میزبانی ایران در جام جهانی مشخص شد .

"مجید بهره‌مند" مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات جام جهانی هنرمندان گفت: بعد از گذشت 12 سال از فعالیت باشگاه هنرمندان که بیشتر جنبه‌ی خیرخواهانه و دوستانه داشت، آرزوی دیرینه‌ی باشگاه در سطح جهانی بود.
 
وی افزود: پیشنهاد این موضوع توسط ایران مطرح شد. کشور روسیه که با پیش دستی میزبانی این مسابقات را از آن خود کرد.

 "بهره‌مند" ادامه داد: این مسابقات در شهر مسکو پایتخت روسیه از روز 2 خرداد به مدت 10 روز کلید می‌خورد و در این مسابقات 15 تیم در قالب 4 گروه در استادیوم"لوکوموتیو روسیه" به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: مسابقات جام جهانی هنرمندان تحت نظارت"فیفا" برگزار می‌شود و در حال حاضر تیم ایران در اردوی فشرده به سر می‌برد.

"بهره‌مند" اسامی اعضای تیم هنرمندان گفت: این تیم متشکل از 25 نفر و چهره‌های مطرح همچون محسن تنابنده، سید جواد هاشمی، فرزاد فرزین، همایون شجریان، مهدی امینی‌خواه، رضا عطاران، مجید صالحی، کامبیز دیرباز، سام درخشانی و... است.

وی بیان کرد: روز گذشته قرعه‌کشی جام جهانی هنرمندان انجام شد و تیم ما در مرحله مقدماتی با برزیل، آلمان و ژاپن هم گروه شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی هنرمندان آمادگی لازم برای مسابقات را دارد، چرا که از مدت‌ها پیش رایزنی‌ها درباره برگزاری این مسابقات انجام شده بود اما مشکلات مالی، مانع میزبانی ایران شد و البته این مسابقات در سال‌های متمادی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: عطاران ، جام ، جهانی ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار