مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان گفت: با انجام بيش از 13 ميليون و 551 هزار تن تخليه و بارگيري كالاي نفتي در بنادر خوزستان، شاخص عملياتي تخليه و بارگيري اين نوع كالا ها از رشد 15 درصدي نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ابراهيم ايدني ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت : با تخليه و بارگيري 13 ميليون و 551 هزار و 820 تن كالاهاي نفتي در مجموعه ي بنادر خوزستان طي يك سال گذشته بنادر خوزستان به رشد 15 درصدي در اين زمينه رسيدند.

ايدني همچنين ميزان تخليه و بارگيري كالاي غير نفتي در بنادر استان طي سال گذشته را بالغ بر 26 ميليون و 2هزار و 206تن و ميزان تخليه و بارگيري كالاي كانتينري را طي همين مدت افزون بر 207 هزار و 299 تن برشمرد .

وي با اشاره به انجام جابجايي مسافر در بزرگترين پايانه مسافري دريايي كشور در بندر خرمشهر اظهار داشت : طي سال گذشته تعداد 41 هزار و 594 نفر از مرز دريايي بندر خرمشهر به كشورهاي همجوار در خليج فارس تردد داشته اند كه اين ميزان رشد 17 درصدي نسبت به سال گذشته نشان مي دهد .

مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان همچنين ميزان ترانزيت كالا در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني(ره) بيش از 4ميليون و 912 هزار و 77 تن برشمرد كه از رشد 37 درصدي برخوردار بوده و ميزان ترانزيت كالا در مجموعه بنادر استان 4 ميليون و 921 هزار و 63 تن بوده است كه رشد 33 درصدي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان مي دهد ./س

برچسب ها: رشد ، 15درصد ، بارگیری ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.