فیلم تلویزیونی " بازی مهره سفید " با بازی پژمان بازغی در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی شبکه سحر زیرنویس شده و یکشنبه از این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تله فیلم " بازی مهره سفید " به سرپرستی زیرنویس رحمان رستم پور به بوسنیایی زیرنویس شده و برای علاقمندان به فیلم های ایرانی در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان یکشنبه 31 فروردین از ساعت 12:25 به وقت تهران به مدت 96 دقیقه پخش خواهد شد.
 
تله‌فيلم " بازي مهره سفيد " به كارگرداني حسن لفافيان و تهيه‌كنندگي عليرضا ابوالقاسمي‌نژاد، داستانی دو وجهي و پيچيده دارد و روایت چند بمب‌گذاري در سطح شهر تهران است كه يكي از مأموران امنيتي موسم به ربيع دهشيري (با بازي پژمان بازغي) مسئول پيگيري اين پرونده مي‌شود. اما او در مسير خود درمي‌يابد كه قضيه اصلاً بمب‌گذاري نيست و اين همه، سرپوشي است براي انجام اعمال ديگر ...
 
این تله فیلم را آنکیتسا بهجت اردکانی ترجمه و ویراستاری کرده و مهدی سعادت احمد نیا اپراتوری زیرنویس آن را بر عهده داشته است.
 
پژمان بازغی، کوروش تهامی، رامتین خداپناهی، کاظم افرندنیا، احمد پور مخبر، نفیسه روشن، مهدی ساکی و ... بازیگرانی هستند که در " بازی مهره سفید " به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، کارگردان ، ترجمه ، داستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار