فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا، نقش موثر ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس را خاطرنشان کرد و گفت: ارتش در دوران دفاع مقدس 48 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، امیر نادر علیدوست در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان، ارتش را تبلور استقلال و آزادی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همه ساله در روز 29 فروردین با امام راحل(ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش همگام با سپاه، بسیج،نیروهای انتظامی و امنیتی از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا تصریح کرد: هم اکنون به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ارتش آماده‌تر از قبل است و تصمیم دارد امسال با تلاشی مضاعف و با آمادگی رزمی بیشتر ، به فرامین مقام معظم رهبری جامه ی عمل بپوشاند.

امیر علیدوست تصریح کرد: همه نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش خودکفا هستند و هر روز آماده‌تر و خودکفاتر از گذشته می‌شوند.

وی یادآور شد: امام راحل (ره) به خوبی می‌دانستند که بدنه ارتش سالم و متحد است به همین دلیل، آغاز انقلاب در برابر همه فشارهایی که برای انحلال ارتش وارد می‌شد، ایستادگی و تاکید کردند که ارتش باید بماند.

امیر علیدوست گفت: در این راستا با وجود توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی به ویژه منافقان، روز 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامیدند.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران به لباس سربازی افتخار می‌کنند و باید دانست که ارتش ایران، یک ارتش اسلامی، ولایی، مردمی، خودکفا و دفاعی است./ش

برچسب ها: ارتش ، فعال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.