فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امروز مسئولان کشور و دولتمردان در عرصه های مختلف با قدرت مقابل دشمنان می ایستند و حرف حق ملت ایران را به گوش جهانیان می رسانند، بواسطه اقتدار نیروهای مسلحی است که ارتش یکی از پایه های مستحکم آن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

امیر منوچهر کاظمی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی دارد، به برخی اقدامات ارتش اشاره کرد و افزود: در پیروزی انقلاب بدنهارتش همواره در کنار ملت بود و لبیک ارتش به امام(ره) وانقلاب نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس نیز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به دفاع از کشور پرداخت و با تقدیم 48هزار شهید دین خود را به انقلاب ادا کرد.

وی به نقش ارتش غرب کشور در سالهای دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: حضور در ده ها عملیات غرورآفرین و تقدیم 5500 شهید که برابر با 60 درصد شهدای استان کرمانشاه است، بخشی از دلاورمردی ارتشیان غرب در سالهای دفاع مقدس می باشد.

کاظمی گفت: پس از پایان جنگ نیز ارتش ماموریت های محوله را به خوبی انجام داده که حفظ و ارتقاء آمادگی با انجام رزمایش ها، پاکسازی ده ها هزار هکتار از اراضی آلوده به مین در غرب کشور و پاسداری از آسمان غرب کشور از جمله این ماموریت ها است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، ارتش ، اوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.