دو برادر كه با جعل كارت شناسايي متعلق به انجمن مددكاري و حمايت از ازدواج زوج هاي بي بضاعت اقدام به كلاهبرداري از شهروندان مي كردند توسط ماموران پليس مركز استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در اين باره اظهار داشت: ماموران واحد گشت انتظامي اين فرماندهي حين گشت زني در سطح حوزه خود به دو نفر كه با در دست داشتن تعدادي قبض به در منازل مردم مراجعه مي كردند، مشكوك شده و به بررسي موضوع پرداختند.
 
وي افزود: ماموران پس از بررسي كارت شناسايي افراد مذكور متوجه شدند آنها كارت شناسايي متعلق به انجمن مددكاري و حمايت از ازدواج زوج هاي بي بضاعت جعل كرده و با نشان دادن آن به مردم اقدام به دريافت كمك هاي مردمي كرده و به اين طريق از شهروندان كلاهبرداري مي كنند.
 
اين مقام مسئول ادامه داد: در بازرسي بدني از متهمان كه دو بردار 25 و 31 ساله بودند تعداد 386 برگ قبض مربوط به انجمن مربوطه به همراه مبلغ 860 هزار ريال وجه نقد كه از شهروندان دريافت شده بود كشف و ضبط گرديد.
 
وی خاطر نشان كرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهمان با اعتراف به بزه انتسابي خود، كسب سود و درآمد را انگيزه خود از انجام اين كار عنوان كردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل داده شدند گفت: پليس به شهروندان توصيه مي كند به در صورت برخورد با چنين مواردي حتماً از طريق تلفن 110 پليس را درجريان بگذارند و سعي كنند باري ارائه كمك هاي مالي خود به افراد بي بضاعت از مجاري قانوني عمل كرده و خودشان به مراجع مربوطه و مراكز معتبر و موسسات خيريه اي كه در اين زمينه فعاليت دارند رفته و كمك هاي خود را به آنها ارائه كنند.
برچسب ها: مامور ، پلیس ، ازدواج ، مددکار ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار