نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ارتش استقلال و تمامیت ارضی کشور را حفظ می‌کند و همواره در برابر دشمنان اسلام و انقلاب آماده بوده،هست و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،آیت الله سید یحیی جعفری در آیین وحدت بخش نمازجمعه کرمان با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) ،29 فروردین را به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند ،از رشادتها و جانفشانیهای ارتشیان ولایت مدار و دلاور تجلیل و آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات دشمنان را خاطرنشان کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها از ارتشیان تجلیل کرده اند ، خاطرنشان کرد: ارتش در برابر گروهک های منافق ایستادگی کرد و امروز نیز مانند گذشته از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

آیت الله جعفری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه در اسلام تفاوتی بین زن و مرد نیست ، تصریح کرد: هر یک بر اساس اعمال و تقوایشان در درگاه خداوند متعال مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به کلام گهربار امام راحل (ره) که:" از دامن زن، مرد به معراج می‌رود"، افزود: حرمت و مقام مادر بیش از آن است که تصور می‌کنید.

آیت الله جعفری با اشاره به همزمانی مناسبت سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) است ، افزود: حضرت امام خمینی(ره) تحولی عظیم در تاریخ و جهان بوجود آورد و الگوی سایر مردم در کشورهای دنیا قرار گرفت/س .


برچسب ها: ارتش ، حافظ ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.