سنندج/

حضرت فاطمه الگوي زنان مسلمان است

امام جمعه موقت سنندج خواستار توجه به رعايت حجاب و عفاف در جامعه اسلامي به عنوان يكي از نيازهاي اصلي در كشورمان شد.

به گزارش  خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا راستي  در خطبه هاي نماز جمعه سنندج كه با حضور مردم در مسجد جامع اين شهر اقامه شد، گفت: توجه به رعايت حجاب و عفاف در جامعه اسلامي يكي از نيازهاي لازم و ضروري است و به همين دليل خانواده ها بايد نسبت به اين مهم با جديت لازم برخورد كنند.

وي ادامه داد: زماني كه حجاب و عفاف در جامعه رعايت شود ساير آموزه هاي ديني و اسلامي نيز به خوبي اجرا مي شوند و در همين راستا لازم است كه خود مردم نسبت به اين مهم توجه داشته باشند و فرزندان خود را نيز به رعايت آن دعوت كنند.

ماموستا راستي خواستار توليدات فرهنگي در حوزه حجاب و عفاف در كشور شد و عنوان كرد: تقدير و تجليل از بانوان محجبه و با عفاف در سطح جامعه و معرفي آنها مي تواند در راستاي ترويج اين مهم بسيار موثر باشد و بايد اين موارد را در طول سال به ويژه در اين ايام در دستور كار مسئولان و متوليان قرار داد.

امام جمعه موقت سنندج ضمن آرزوي سلامتي براي ماموستا مجتهدي نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: اميدواريم كه ماموستا مجتهدي امام جمعه سنندج و نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري هر چه سريعتر سلامتي خود را به دست آورد و از مردم مسلمان استان كردستان انتظار مي رود كه براي سلامتي حاج ماموستا مجتهدي دعا كنند.//

انتهای خبر/س

برچسب ها: نسبت ، سلامتی ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.