تنظیم سند سلامت دانش آموزی با مشارکت دانشگاه، مدرسه و شهرداری محقق می‌شود.

محمد رضا سعید آبادی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره سلامت دانش‌آموزی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری کمیسیون ملی یونسکو با نگاه ویژه به دانش‌آموزان استثنایی از تاریخ اول تا هفتم اردیبهشت سال جاری در برج میلاد برگزار می‌شود. 

وی افزود: از جمله اهداف برگزاری جشنواره انتقال یافته‌های علمی و تجربی حوزه سلامت به دانش‌آموزان و خانواده‌ها، توسعه ارتباط بین دانشگاه، مدارس عادی و استثنایی، به‌روز رسانی اطلاعات مربیان، مشاوران و مراقبان سلامت مدارس توسعه حقوق شهروندی دانش‌آموزان استثنایی از طریق ارتقای سطح آگاهی مردم و تعامل با آن‌ها تنظیم سند سلامت دانش‌آموزی سال ۱۴۰۰ با مشارکت دانشگاه، مدرسه و شهرداری است. 
 
سعید آبادی تصریح کرد: جشنواره یک هفته‌ای سلامت دانش‌آموزی شامل برنامه‌هایی در حوزه‌های پزشکی تخصصی، تغذیه و برپایی غرفه‌های گوناگون در حوزه‌های سلامت، ورزش، موسیقی، توانبخشی و همچنین برنامه‌های فرهنگی، هنری و سرگرمی است. در این جشنواره استادان، کار‌شناسان حوزه پزشکی، تغذیه، ورزشی، توانبخشی و آموزشی و نیز دانش‌آموزان حضور خواهند داشت، چنانچه مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ۹ صبح روز اول اردیبهشت در آمفی‌تئا‌تر برج میلاد و برنامه‌های متنوع آن در غرفه‌های محوطه برج برگزار می‌شود. بنابراین کلیه داوطلبان و علاقه‌مندان از بین معلمان، مربیان، مشاوران، مراقبان و همچنین دانشجویان، دانش‌آموزان، پزشکان و درمانگران می‌توانند از طریق تماس با دبیرخانه جشنواره سلامت دانش‌آموزی، ویا از طریق سایت (www. irunesco. org) آمادگی خود را برای همکاری در زمینه‌های مختلف جشنواره اعلام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.