امام جمعه بجنورد گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه نقش آفرینی فعال زنان را در اجتماع فراهم کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: بر زنان ما واجب است که خود را در مسئولیت شناسی و کمال به حضرت زهرا که نمونه زن کامل جهان اسلام است، نزدیک کنند.

خطیب جمعه بجنورد با بیان اینکه انقلاب ما زنان را از غربت بیرون آورد افزود: زنان پاکدامن، همواره سکوی پرتاب و توفیق مردان بوده و هستند.

وی در آستانه هفته سلامت، با اشاره به ضرورت خودمراقبتی و سالم زیستن گفت: با تغذیه سالم، پرهیز از پرخوری و اهمیت دادن به ورزش است که می توانیم ضمن جلوگیری از بیماری ها/ خانواده و کشور سالم داشته باشیم.

امام جمعه بجنورد در ادامه بر توجه به سلامت روح هم اشاره و از مجالس گناه به عنوان مجالس خسارت بار و ضدفرهنگ یاد کرد و افزود: سلامت روح در کنار سلامت جسم معنا پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به 29فروردین ماه روز ارتش هم گفت: ارتشیان دلاور اولین کسانی بودند که با امام رحمت الله علیه در تهران بیعت رسمی کردند و در 8سال دفاع مقدس هم افتخارات زیادی آفریدند.

وی در خطبه اول هم در ادامه مبحث سبک زندگی، گفت: فرزندان موهبت الهی هستند و والدین باید قدر آنها را بدانند و در تربیت صحیح آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند./ش

برچسب ها: زنان ، الگو ، سیره ، فاطمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.