مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: با فعالیت 15 هزار و 300 واحد فعال در حال حاضر 780 هزار نفر از جمعیت استان قزوین معادل 64 درصد افراد تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 علیرضا محسنی اظهار داشت: پویایی تامین اجتماعی در گرو فعال شدن و پویایی صنعت و تولید است.

وی افزود: موضوع تامین اجتماعی آنقدر اهمیت دارد که معمولا نامزدهای ریاست جمهوری برای توجه اذهان عمومی در شعارهای تبلیغاتی به آن توجه جدی دارند لذا اگر نیروهای کارآمد را در این حوزه وارد عرصه کنیم می توان به موفقیت در امور کمک کرد.

محسنی بیان کرد: اگر در حوزه اقتصاد موفق عمل کنیم و رفاه و معیشت و اقتصاد مردم تامین شود می توان امیدوار بود سایر مسائل با سرعت بیشتری حل شود و شاهد جلب رضایت عمومی باشیم.

این مسئول بیان کرد: اگر از افراد متخصص و کارآمد و با انگیزه در فعالیتها استفاده کنیم شاهد بهبود فعالیتها و افزایش راندمان کار هم خواهیم بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضردر استان 15 هزار و 300 واحد فعال و 278 هزار نفر بیمه شده داریم که یا شاغل هستند یا کارفرما که 52 هزار خانواده تحت پوشش بیمه ای قرار دارند و 780 هزار نفر از جمعیت استان معادل 64 درصد تحت پوشش بیمه هستند و در این حوزه از استانهای سرآمد و شاخص کشور هستیم.

وی گفت: 20 درصد جامعه تحت هیچ بیمه ای نیستند و باید تلاش کنیم کسی نباشد که تحت پوشش نباشد که در این راستا با تلاش مضاعف تامین اجتماعی با مدیریت هزینه و درمان تاکنون یک روز هم در پرداخت حقوق و مستمری افراد تحت پوشش خود تاخیر نداشته ایم.

این مسئول یادآورشد: امسال هم در زمینه افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران استان اقدام کرده ایم و در این خصوص مشکلی نداریم./ش

برچسب ها: جمعیت ، تحت پوشش ، خدمات ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.