کتاب روابط ‏عمومی دولتی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

 به گزارش حوزه  ادبیات باشگاه خبرنگاران ؛این کتاب در نه فصل تدوین شده است. در این کتاب چند هدف عمده دنبال می شود: اول اینکه کارگزاران روابط عمومی را با نحوه برگزاری گردهمایی ها آشنا می سازد و طراحی عملی ارائه می کند که برای برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی گردهمایی ها کاملا مفید است.


دوم اینکه کارگزاران روابط عمومی را با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایش ها، سمپوزیوم ها، کنفرانس ها، جشنواره ها، کنگره ها، گردهمایی ها، نشست ها، یادواره ها و برخی مباحث دیگر و همچنین سازمان و ساختار تشکیلاتی و آیین نامه های مربوط به آن آشنا می کند و آنها را به وضع کار برنامه ریزی، فنون و ابزارهای روابط عمومی پیوند می دهد.


یکی از امتیازات دیگر این کتاب این است که نویسنده با استفاده از تجربیات، مثال ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را به طور کامل و جامع مورد بحث قرار می دهد.


از امتیاز دیگر این کتاب این است که مثال ها و شواهد مذکور در بخش های مختلف، به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده و همین امر بر اهمیت کتاب افزوده است.


در این کتاب نویسنده سعی نموده مطالب را تا حد امکان به اختصار و کاربردی بیان کند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف می کنند با اصول کلی برگزاری گردهمایی ها و بخش های مختلف آن آشنا شوند.


این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت برگزاری انواع سمینارها و گردهمایی ها و... ارایه می‌هد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار