دوم
اینکه کارگزاران روابط عمومی را با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایش ها،
سمپوزیوم ها، کنفرانس ها، جشنواره ها، کنگره ها، گردهمایی ها، نشست ها،
یادواره ها و برخی مباحث دیگر و همچنین سازمان و ساختار تشکیلاتی و آیین
نامه های مربوط به آن آشنا می کند و آنها را به وضع کار برنامه ریزی، فنون و
ابزارهای روابط عمومی پیوند می دهد.
یکی
از امتیازات دیگر این کتاب این است که نویسنده با استفاده از تجربیات،
مثال ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را به طور کامل و
جامع مورد بحث قرار می دهد.
از
امتیاز دیگر این کتاب این است که مثال ها و شواهد مذکور در بخش های مختلف،
به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و
ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده و همین امر
بر اهمیت کتاب افزوده است.
در
این کتاب نویسنده سعی نموده مطالب را تا حد امکان به اختصار و کاربردی
بیان کند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف می کنند با اصول کلی
برگزاری گردهمایی ها و بخش های مختلف آن آشنا شوند.
این
کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران
صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و
شاغلان روابطعمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این
کتاب راهنماییهای بسیار ارزشمندی جهت برگزاری انواع سمینارها و گردهمایی
ها و... ارایه میهد.
انتهای پیام/