افتتاح نمایش "مده آ" و تحسین عزت الله انتظامی از اجرای این نمایش

عزت الله انتظامی بعد از تماشای نمایش "مده آ" از نحوه بازی و اجرا گروه نمایشی احساس رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران مراسم نمادین افتتاحیه سالن تئاتر موسسه هنری باران با حضور عزت الله انتظامی، ایرج راد ، محمد بهرامی و همچنین وحید لک  شب گذشته در مرکز هنری باران برگزار شد .

در ابتدای مراسم عزت الله انتظامی که از راس ساعت 19 به همراه دیگر هنرمندان در سالن حضور داشتند با قیچی کردن ربان قرمز برنامه را آغاز کردند.

گفتنی است استقبال پر شور تماشاچیان از استاد عزت الله انتظامی و دیگر هنرمندان باعث شد سهراب سلیمی شخصا به همراه اساتید وارد سالن شوند ، در ادامه مراسم نمایش مده آ به کارگردانی سهراب سلیمی به روی صحنه رفت و در پایان اجرا نیز تشویق های پایان ناپذیر تماشاچیان نشان از بالا بودن سطح کیفی کار بود و در نهایت نیز اجرا تقدیم به عزت اله انتظامی شد .

روحیه شاداب و با اخلاق هنرمند محبوب کشورمان عزت الله انتظامی موجب شد که بعد از به پایان رسیدن نمایش "مده آ" تماشاچیان برای گرفتن عکس های یادگاری کنار این هنرمند ظاهر شوند و این خاطره را ثبت کنند . این هنرمند مردمی نیز با دیدن فضای مثبت اثر نمایشی و فعالیت های انجام شده در این اثر برای توفیق هرچه بیشتر فضای تئاتری کشور آرزوی موفقیت کرد و در پایان نیز در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت : آقای سلیمی در هر صورت یکی از اساتید و کارگردانهای به نام تئاتر این کشور هستند و کاری با این کیفیت از ایشان انتظار می رفت . 

انتظامی افزود: انتخاب فضای مناسب صحنه و بازی خیره کننده بازیگران این نمایش که بعضا تعدادی از آنها برای اولین بار بود که تجربه روی صحنه بودن را حس می کردند همه و همه از ویژگی های مثبت کار بود و در پایان نیز امیدوارم که در دیگر اجرا ها نیز موفق باشند .


انتهای پیام/اق
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.