مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر اینکه مادران و همسران شهدا، سرداران واقعی عواطف انسانی در دوران دفاع مقدس هستند، گفت: مادران شهدا به رغم عاطفه و مهرعمیق مادرانه، از فرزندان خود در راه عزت اسلام و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و کشور گذشتند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اکبرتوکلی با پرداختن به جایگاه و منزلت مادران و همسران شهدا که دریای بی کران عاطفه و مهر مادری و اسوه های صبر و ایثار هستند، گفت: قدردانی از همسران و مادران شهدا مصادف با میلاد یگانه بانوی تاریخ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در واقع گرامیداشت اسوه های صبر و مقاومت است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر تکریم این بزرگواران اشاره کرد: این افراد با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با تدین و شجاعت، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش را به ملت ایران هدیه دهند.

توکلی مادران و همسران شهدا را ذخایر ارزشمندی برای تداوم راه شهیدان و نظام و نماد ایثار، از خود گذشتگی و سمبل فداکاری دانست و تصریح کرد: آنان با تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س ) در دامان پاک و مطهر خود مردانی را تربیت کردند که جهاد و ایثار و شهادت را معنا کردند و برای بشریت چراغ فروزان و نورانی و نشان دهنده راه از بیراه شدند.

وی با بیان اینکه سهم مادران و همسران شهدا در حفظ انقلاب و دفاع مقدس چنان از جایگاه رفیعی برخوردار است تاکید کرد: اگر ایثار و فداکاری این عزیزان نبود امروز شاهد این عظمت برای کشور نبودیم. مادران و همسران شهدا با از خود گذشتگی و ایثار، فرزندان و همسران خود را، تا سر حد شهادت همراهی کردند. با ایثار و از خود گذشتگی این اسوه های صبر انقلاب اسلامی ایران به رشد و بالندگی امروز خود رسید .


انتهای‌پیام/
برچسب ها: تکریم ، مادران ، اسوه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار