نام شهیدان منافی زاده زینت بخش معبری در محله نازی آباد

با حضور خانواده معزز شهيدان و مسئولین شهرداری ، یک کوچه در محله نازی آباد به نام شهیدان منافی زاده نامگذاری شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداري منطقه 16 ، با حضور خانواده معزز شهيد ، شهردار ناحيه2 و اعضاي شواراياري محله نازی آباد و جمعي از شهروندان این محله ، طي مراسمي کوچه 29 خیابان شهید سید کمال حسینی محله نازی آباد به نام شهید ان منافی زاده نامگذاری و نصب پلاک شد.

خرسندیم که امروز توانستیم در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان ، کوچه 29 واقع درخیابان شهید حسینی محله نازی آباد را به عنوان هفتصدوهفتادوهشتمین معبر در منطقه 16 به نام دو تن دیگر از شهیدان گرانقدر نامگذاری نمائیم .

گفتنی است شهید محسن منافی زاده در شهریور ماه سال 1360 در تهران و اصغر منافی زاده در سال 1363 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند .

شهید محسن منافی زاده در شهریور ماه سال 1360 در تهران و اصغر منافی زاده در سال 1363 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند .

انتهای‌پیام/
 
برچسب ها: محله ، شهید ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با محسن در پایگاه بسیج حسینیه تشیع منطقه ۱۷ ابوذر در سال۵۹ ثبت نام کردیم این پسر از نظر ادب و روحیه انقلابی بی نظیر بود و شم سیاسی خیلی خوبی نسبت به همسن و هم سطح خود داشت. چهره جذابش هم ،جاذبه خوبی ایجاد میکرد و قوه درک و استعداد فراگیریش هم عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
دمشون گرم واقعا
آخرین اخبار