مربی هیات کاراته البرز در لیگ جوانه و آینده سازان گفت: اگر قرار است لیگ را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم باید تیم اجرایی قوی و مدیریت قدرتمندی بر آن داشته باشیم تا به اهدافمان برسیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی جعفری گفت: لیگ باید خروجی خوبی برای تیم ملی داشته باشد و بخش عمده ای از کاراته کاهایی که به اردو دعوت می شوند از نفرات همین لیگ ها گزینش شوند تا هم مربی و هم بازیکن انگیزه لازم را در مبارزات داشته باشد.
 
وی افزود: گزینش کاراته کاها برای حضور در لیگ علاوه بر قهرمان پروری، از نظر فنی هم سطح رقابتها را بالا می برد و لیگی با کیفیت را به دنبال خواهد داشت.
 
جعفری با اشاره به اینکه با طرح منطقه ای شدن لیگ موافق است،گفت: شرایط باید به گونه ای باشد که تیم های قوی و ضعیف در گروه های مختلف تقسیم شوند و نظارت خوبی هم بر عملکرد تمامی بخش ها انجام گیرد.
 
وی ادامه داد: زمانی که لیگ به صورت متمرکز در تهران برگزار می شد مشکلاتی داشتیم اما ممکن است با منطقه ای کردن لیگ بر این مشکلات افزوده شود. بنابراین برگزاری لیگ منطقه ای نیاز به بحث کارشناسی و بررسی جزئیات دارد.
 
جعفری گفت: به نظر من مسئولان سازمان لیگ باید تمهیداتی بیاندیشند تا تیم ها در لیگ جوانه و آینده سازان با نفرات بومی شرکت کنند تا کاراته استان رشد کند در غیر این صورت برگزاری لیگ چه سودی خواهد داشت؟
 
مربی کاراته البرز ادامه داد: در صورت کنترل قوی و مدیریت صحیح لیگ، اسپانسرها به لیگ ورود می کنند و بازتاب خوبی برای آینده کاراته ایران خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار