معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16از برگزاری جشن نگین آفرینش و جشن همراز یاس به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 16 مهندس سیدمازیار علوی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که ارتقا و رشد برنامه‌های محله‌محور ضروری است، جشن نگین آفرینش با مشارکت بانوان شهروند و جشن همراز یاس با حضور بانوان همکار و همسران همکاران به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: این برنامه از روز 31 فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا روز 6 اردیبهشت‌ماه در سرای محلات 9‌گانه منطقه ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در مورد جشن همراز یاس نیز اظهار داشت: با توجه به خانواده بزرگ بانوان شهرداری منطقه، جشن همراز یاس، ویژه بانوان شاغل در شهرداری با حضور همسران پرسنل آقا، بانوان شاغل در شهرداری منطقه و ساير واحدهاي تابعه شهرداری در بوستان پردیس بانوان برگزار خواهد شد تا بدین ترتیب بتوانیم حامی مسیری به سوی شناسایی بانوان موفق و توانمند کلان‌شهر تهران باشیم و این راه روشن را با استعانت از خداوند توانا و نگاه حاضر و ناظر بانوی بزرگ جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهیم داد.

در همین رابطه منا امینی رئیس اداره امور بانوان منطقه در موردبرنامه های این دو جشن گفت: طی جلسه هم‌اندیشی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، نخست در مورد تبلیغ و اطلاع‌رسانی وسیع برای جشن‌های نگین آفرینش و همراز یاس تصمیم‌گیری شد که هم‌اکنون تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی به جراید و سراهای محلات انجام شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در جشن نگین آفرینش با الگوقراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، سخنرانی‌ با موضوعاتی نظیر خانواده و مطالعه، خانواده و عفاف و حجاب و خانواده و اوقات فراغت خواهیم داشت.

امینی از دیگر برنامه‌های این جشن به اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاه، اردو و برنامه‌های تفریحی و کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد و افزود:جشن همراز یاس نیز به صورت پهنه‌ای و غیرمتمرکز همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و استفاده از تسهیلات بوستان پردیس در سه محور جشن، نمایشگاه و برنامه‌های تفریحی و آموزشی برگزار می شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: جشن ، نگین ، افرینش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار