ایده یک آرایشگر لندنی در نصب تبلیغی که در آن نوع آرایش موهای کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به مسخره گرفته شده است مقامات پیونگ یانگ را وادار کرد از وزارت امور خارجه انگلیس شکایت کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ایده یک آرایشگر لندنی در نصب تبلیغی که در آن نوع آرایش موهای کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به مسخره گرفته شده است مقامات پیونگ یانگ را وادار کرد از وزارت امور خارجه انگلیس شکایت کنند. 

وزارت امور خارجه انگلیس پنجشنبه  اعلام کرد این هفته "نامه‌ای از سفارت کره شمالی در خصوص این تبلیغات " دریافت کرده که در آن، این اقدام به عنوان عملی تحریک کننده توصیف  شده است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس افزود: ما در زمان مناسب پاسخ خواهیم داد.
علت خشم کره شمالی نصب پوستری از رهبر کره شمالی در سالن آرایشگری "ام اند ام آکادمی " در منطقه فالینگ در غرب لندن است.

این آرایشگاه در زیر تصویر رهبر کره شمالی با نوع آرایش مخصوص او ، از تخفیف 15 درصدی برای ماه  آوریل خبر داده است. "مو ناباخ" رئیس این سالن آرایشگر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت دو نفر که خود را از اعضای سفارت کره شمالی معرفی کرده بودند  به آرایشگاه او آمدند .
این سالن آرایشگاه نزدیک ساختمان سفارت کره شمالی واقع است.

به گفته این آرایشگر ، این دو نفر از مسئول آرایشگاه خواستند تا این پوستر را که به گفته آنان در قبال رهبر آنان، اقدامی غیر مسئولانه به شمار می‌رود بردارد. این آرایشگر گفته بود این پوستر را پس از دیدار این دو عضو سفارت کره شمالی برداشته است اما مشتریان آرایشگاه او را تشویق کردند پوستر را دوباره در جای خود نصب کند.‌ این ماجرا به پلیس گزارش شد. پلیس اعلام کرد هیچ درگیری به وقوع نپیوسته است.


انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، کره ، شمالی ، نصب ، پوستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار