فرماندار شهرستان اهر گفت: در اثر سرما زدگی اخیر هفت هزارو 121 هکتار از باغات و 22هزار هکتار از سطح اراضی زراعی منطقه اهر براثر سرما آسیب دیده اند که از این مقدار بیش از 90 درصد آنها تحت پوشش بیمه هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،صدیقی در جلسه بررسی وضعیت باغات خسارت دیده از سرما در شهرستان اهر با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر محصولات زراعی، درختان میوه نیز آسیب دیده اند افزود: انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی با حضور میدانی در روستاها و مناطق آسیب دیده در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارت به باغداران و کشاورزان اقدام کند.

احمد احمدی فر سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به شدت خسارت وارده ناشی از افت شدید دمای هوا در جریان بارش سنگین برف در 11 و 12 فروردین ماه سالجاری این جلسه با حضور مسئولین محلی ترتیب یافته است.

گفتنی است :در این  جلسه نماینده باغات و تشکل های خصوصی و سایر شرکت کنندکان مسایل مربوطه را طرح کرده و مسئولان حاضر به تناسب سوالات طرح شده ، اقدام به جواب گویی کرده و تاکید کردند در ظرفیت های قانونی مساعد های لازم را نیز به عمل خواهند آورد/
انتهای پیام/س
 
برچسب ها: باغات ، تحت پوشش ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.