میرمحمدی گفت: کشور ما با ظرفیت‌های متعددی که در اختیار دارد می‌تواند استفاده بهتری از ظرفیت‌ها داشته باشد و با توجه به سابقه تاریخی و مکانهای دیدنی جذاب به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در منطقه تبدیل شود.

محمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص اینکه گردشگری یکی از بهترین گزینه‌ها برای توسعه اقتصادی کشور است اظهار داشت: امروزه گردشگری از موضوع‌هایی است که در بسیاری از کشورها مورد توجه است و حتی به عنوان یک اهرم اصلی برای توسعه اقتصادی است.
 
وی ادامه داد: کشور ما با ظرفیت‌های متعددی که در اختیار دارد می‌تواند استفاده بهتری از ظرفیت‌ها داشته باشد و با توجه به سابقه تاریخی و مکانهای دیدنی جذاب به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در منطقه تبدیل شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه درآمدی کشور اگر از سرمایه‌های زیرزمینی استفاده بهینه شود قطعاً به توسعه گردشگری کمک شایانی می‌کند.
این نمایند مجلس عنوان کرد: با توجه به ارزی آوری بالایی که گردشگری دارد و جایگاهی که امروزه در دنیا پیدا کرده ولی ما تاکنون در این زمینه پیشرفت قابل توجهی نداشتیم و از ظرفیت‌های موجود بهره ‌برداری درست نکردیم.
 
وی اشاره کرد: برای توسعه گردشگری نیاز به سرمایه گذاری بالایی است البته برای موفقیت در این امر باید موانع قانونی که برای گردشگران وجود دارد برداشته شود که همه این مستلزم حمایت همه جانبه مسئولان است تا بسترهای لازم را برای توسعه آن فراهم کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار