همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان و در اولین برنامه روز دوم سفر ،محمود گودرزی با ادای احترام به مقام شامخ رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی، با خانواده سه شهید شهر ملایرو سردار جانباز دیدار کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان
؛ وزیر ورزش و جوانان در اولین برنامه دومین روز سفرش به استان همدان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیران ادارات شهرستانهای تابعه، فرماندار ملایر و جمعی از مسئولین استان با حضور در منزل برادران شهید مومنی در روستای طجر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این سه شهید بزرگوار با مادر این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار محمود گودرزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ورزشکار استان همدان اظهار داشت : با توفیق الهی ، حضور در جمع خانواده معزز شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی موجب شادابی روح می شود و رسیدگی به امور این افراد افتخار بزرگی است که می بایست با عشق به خدمتگزاری انجام شود .
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان سید عبدی افتخاری نیز در این دیدار گفت: هوشیاری ،اخلاص ،ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد.
در ادامه این بازدید از سردار جانباز حسن سارمی نیز دلجویی به عمل آمد و از رشادتها این جانباز گران قدر نیز با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.
گودرزی خدمت به جانبازان را اقدامی فرهنگی و ارزشمند خواند و افزود : خانواده های شهدا ،ایثارگران و جانبازان ، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش های ایثار و پایداری درجامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزشهای انقلاب است./س
برچسب ها: ورزش ، دفاع مقدس ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.