سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز پنجشنبه ادعاهای مقامات اوکراینی را در این باره که مسکو نیروهای ویژه خود را به منظور تحریک ناآرامی ها به شرق اوکراین اعزام کرده است، رد کرد و گفت این ادعاها "هذیان‌گویی" است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،خبرگزاری های روسیه به نقل از شویگو اعلام کردند : این گونه اظهار نظرها همانند هذیان گویی است .

او همچنین گفت: کی‌یف به جای آن که همواره در پی آن باشد که بگوید مسکو در رویدادهای این کشور دست دارد باید از " جدایی طلب " و " تروریست " خواندن ساکنان جنوب شرقی اوکراین خودداری و مذاکراتی سازنده را با آنها آغاز کند.

وزیر دفاع روسیه افزود: با توجه به اظهار نظرهایی درباره استفاده از نیروهای ویژه روسیه در رویدادهای اوکراین تنها می توانم به یک موضوع اشاره کنم و آن این است تلاش برای یافتن سوزن در انبار کاه کار بسیار دشواری است به ویژه اگر اصلا سوزنی در کار نباشد.

با این حال ، شویگو در اظهاراتی که می توان آن را تأییدی بر سخنان مقامات اوکراینی قلمداد کرد، گفت جستجو برای یافتن چنین سوزنی کار احمقانه ای خواهد بود زیرا این سوزن باهوش، شجاع و مودب است.

این ضرب المثل احتمالا به سربازانی اشاره دارد که در اواخر ماه فوریه ساختمان های دولتی و پایگاه های نظامی اوکراین را به اشغال خود درآورده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار