خراردو مارتينو سرمربي بارسلونا پس از شکست دو بر يک برابر رئال مادريد در فينال کوپا دل ري گفت بارسا همچنان مي تواند به روزهاي اوج بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مارتينو که روز چهارشنبه سومين شکست پياپي بارسا در رقابت هاي مختلف را از روي نيمکت مربيگري اين تيم شاهد بود اکنون براي نخستين بار طي شش فصل گذشته تيم خود را در آستانه از دست دادن قهرماني در همه رقابت ها مي بيند.

مارتينو گفت زماني که به سن بازيکنان نگاه مي کنيم روشن است که بارسلونا هنوز راه درازي براي طي کردن پيش رو دارد و مي تواند نتايجي بهتر از امسال کسب کند.  

بارسا هفته گذشته با شکست در برابر اتلتيکو مادريد براي نخستين بار طي هفت سال گذشته از رسيدن به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا بازماند و با فاصله چهار امتياز از اتلتيکو و در فاصله پنج بازي به پايان لاليگا در رده سوم قرار دارد.

مارتينو اعتراف کرد اکنون تيمش در شرايط خوبي نيست. وي گفت هفته گذشته هفته بسيار دشواري براي ما بود با اين حال به جز تلاش براي قهرماني در ليگ کار ديگري نمي توانيم بکنيم.

وي گفت در پي شکست در کوپا دل ري ضربه سختي خورديم زيرا انتظارات از ما بسيار زياد بود و اين فينالي بود که همه تلاش داشتند در آن پيروز شوند.

مارتينو گفت ما و همه افرادي که به ورزشگاه آمده بودند از شکست آسيب زيادي ديديم با اين حال بارسا هنوز همه فرصت ها را از دست نداده است. وي گفت در حال حاضر هيچ دستورالعملي  براي خروج از شرايط کنوني وجود ندارد.

چشم انداز ليگ براي تيم اصلا خوب نيست با اين حال وظيفه داريم که تا روز آخر همه تلاش خودرا بکنيم. اين شکست همچنين گمانه زنيها درباره اينکه مارتينو در پايان فصل تعويض خواهد شد افزايش داده است. اين درحالي است که اين تنها نخستين سال فعاليت مارتينو در کاتالونيا بود. با اين حال اين مربي آرژانتيني هفته گذشته اعلام کرد هيچ تغييري در برنامه هاي خود براي آينده نداده است.

وي گفت فکر نمي کنم به خاطر آنچه از دست داده ام آينده ام تغيير کند، زيرا فکر مي کنم در صورتي که همه جام ها را نيز مي بردم هيچ تغييري در اين باره صورت نمي گرفت. کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد نيز از همتاي بارسلونايي خود حمايت کرد و گفت تجربه شخصي وي شکست از بارسا در هر دو ديدار لاليگا در برابر بارسا به اين پيروزي کمک کرد.

وي گفت با توجه به تجربه اين فصل مي توانم بگويم که بازي در برابر بارسلونا واقعا دشوار بود. برخي مواقع براي پيروزي بايد خوش شانس باشيد.

به عقيده من بارسلونا تيمي تمام شده نيست آنها هنوز بسيار خطرناک هستند. آنچلوتي که نخستين جام از زمان آغاز فعاليتش در مادريد را به دست آورده است ، بازي روز چهارشنبه را يک بازي تدارکاتي بسيار خود در آستانه ديدار با بايرن مونيخ در نيمه نهايي ليگ قهرمانان تلقي مي کند. اين مربي ايتاليايي بر اين باور است که بازي در برابر بارسلونا به آمادگي بازيکنانش براي رويارويي با تيم مربي سابق بارسا يعني پپ گوارديولا کمک خواهد کرد.

وي گفت نکته بسيار مهم اين است که به روند کنوني ادامه دهيم و خود را براي رويدادهاي آتي به خوبي آماده کنيم. بازيهاي ديگر درست مانند بازي با بارسا دشوار خواهد بود و بايرن مونيخ تيم در حد و اندازه هاي بارسا است.

وي گفت فکر مي کنم يک هفته زمان کافي براي احياي انرژي براي رويارويي با بايرن باشد.

به عقيده من همه فصل بازي بسياري خوبي داشته ايم با اين حال درک مي کنم که رئال بايد جام ببرد. حالا نخستين جام را داريم و مي توانيم براي کسب جام هاي ديگر تلاش کنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار