مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 از توزیع بیش از 5 هزار اقلام آموزشی سلامت در این منطقه خبر داد.

فاطمه داداش‌‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح توزیع بیش از 5 هزار اقلام آموزشی سلامت  در محلات 13 گانه و نواحی 5‌گانه منطقه 19 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی افزود: این طرح همزمان با هفته سلامت و روز جهانی بهداشت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه  سال 93 در محلات 13‌گانه منطقه 19 در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان اداره سلامت شهرداری منطقه 19 با حضور در محلات 13 گانه و نواحی 5‌گانه اقدام به توزیع بیش از 5 هزار اقلام آموزشی خواهند کرد.
 
داداش‌زاده با اشاره به اقدامات اجرایی‌ این طرح افزود: توزیع بیش از 5 هزار اقلام آموزشی و بروشور در منطقه 19، توزیع بیش از 500 اقلام بهداشتی از جمله مسواک، خمیردندان، شامپو، حوله و... در منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: نمایش بیش از 15 تئاتر سلامت در مدارس، سراهای محلات و بوستان‌های منطقه 19، نواختن زنگ سلامت در بیش از 30 مدرسه منطقه 19، برپایی پایگاه‌های ارائه خدمات سلامت، برپایی ایستگاه‌های سلامت در نهادهای دولتی و غیر دولتی و سازمانها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار