از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.





یک فنجان ترانه به یاد ماندنی؛

تیتراژهای ماندگار و مورد علاقه خود را در اين نرم افزار پيدا كنيد

اپلیکیشن اندرویدی تیتراژهای ماندگار با هدف ارایه موسیقی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی ایرانی و خارجی عرضه شد. در این برنامه فایل صوتی بیش از 820 تیتراژ به تفکیک نام فیلم، نام خواننده، نوع فیلم، موسیقی‌های با کلام و بی کلام و شبکه تلویزیونی، با محیطی کاربر پسند گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه اندرویدی تیتراژ فیلم‌ها، سریال‌ها و یا برنامه‌های تلویزیونی ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم دانلود کرده و از گوش دادن به موسیقی‌های خاطره انگیز خود، لذت ببرند.




 
ویژه اندروید؛

با تلفن همراه خود صحبت کنید و به آن دستور دهید

همیشه صحبت کردن راحت تر از نوشتن و انجام دادن یک کار است، از این به بعد می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را بدون لمس یا زدن دکمه مدیریت کنید. تعجب نکنید این برنامه AIVC به شما کمک می کند تا دستورات خود را به صورت صوتی به گوشی ارائه دهید و پس از دادن دستور صوتی گوشی به بلافاصله کار و فعالیت مورد نظر شما را انجام می دهد. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید با دستورات صوتی بخش های پیامک، مخاطبین، وضعیت آب و هوا، تقویم، مرورگر و مدیریت آدرس ها، ماشین حساب، جستجو در گوشی و ... را مدیریت کنید.
 



بازی‌ها و برنامه‌های اندروید را در رايانه اجرا کنید

شاید دلیل اصلی محبوبیت سیستم عامل اندروید وجود بازی ها و برنامه های مختلف برای این سیستم عامل باشد، بسیاری از افراد به خاطر همین ویژگی گوشی ها و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید خریدند، اما اگر قدرت خرید گوشی های گران قیمت اندرویدی را ندارید، مهم نیست زیرا نرم افزاری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید برنامه ها و بازی های اندرویدی را به صورت کامل در رایانه اجرا کنید. کافی است این برنامه BlueStacks را دانلود و بر روی ویندوز رایانه خود نصب کنید، پس از نصب می توانید تمامی فایل های اجرایی با فرمت اندروید را به راحتی اجرا کنید، از نرم افزارهای پیشرفته گرفته تا گرافیکی ترین بازی ها. در واقع با نصب نرم افزار معرفی شده شما رایانه خود را مجهز به دو سیستم عامل مجزا می کنید.
 



 
نسخه جدید برای رایانه، اندروید و IOS

وبگردی سریع و امن با نسخه جدید گوگل کروم

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص‌های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگرهای مطرح مانند سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
 

 


 

اولین آنتی ویروس هوشمند ایرانی برای اندروید

 پس از ساخت و معرفی آنتی ویروس های ایرانی برای رایانه، این بار نوبت سیستم عامل اندروید است که برای آن آنتی ویروس و ضد بد افزار ایرانی معرفی کنیم. آنتی ویروس حقاف می تواند به صورت لحظه ای از گوشی یا تبلت اندرویدی شما در برابر بد افزارها و برنامه های جاسوسی مراقبت کند. نرم افزار بسیار قدرتمند است و می توان آن را از لحاظ کارایی با آنتی ویروس های خارجی مقایسه کرد، برنامه با موتور جستجوی قدرتمند خود می تواند گوشی شما را اسکن کند و تمامی ویروس های شناسایی شده را به بهترین شکل ممکن حذف می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: اسکن فایل های موجود در کارت حافظه جانبی و داخلی، انجام کامل چرخه ی ویروس یابی و حذف آن ها، بررسی لحظه ای گوشی و ... اشاره کرد.
 
 



 
بهترین نرم افزار ویرایش تصاویر؛

جدیدترین نسخه برنامه فتوشاپ ویژه اندرویدی ها

در حال حاضر نرم افزار فتوشاپ بهترین برنامه موجود برای ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای در تمامی سیستم عامل ها است که تمامی نسخه های این نرم افزار امکاناتی کاربردی و فراتر از انتظار را در اختیار کاربر قرار می دهند و نسخه اندروید برنامه هم نیز از این امر جدا نیست و می توانید با نصب نرم افزار معرفی شده در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اقدام به ویرایش و شخصی سازی حرفه ای تصاویر کنید.
 
 



برای اندروید و IOS

نسخه حرفه‌ای نرم افزار آفیس برای گوشی همراه شما

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی و محبوب که نرم افزارهایی همچون word ,PowerPoint ,Excel و... را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی و IOS این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر به مشاهده و ویرایش فایل‌هایی همچون word ,PowerPoint ,Excel هستید و حتی می‌توانید آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کرده و مشاهده کنید.




 
ترجمه طولانی ترین متون در کمترین زمان ممکن؛

بهترین مترجم آنلاین متون برای سیستم عامل ios

اگر نیاز به ترجمه متون به زبان های مختلف دارید و خودتان قادر به ترجمه کردن متون نیستید نگران نباشید، این نرم افزار Easy Translation HD می تواند متون را ترجمه کند، فقط کافی است زبان مبدا و هدف را مشخص کنید. نرم افزار "ترجمه ی آسان" بهترین برنامه موجود در زمینه ترجمه متون به زبان های مختلف است که از 32 زبان مختلف جهان پشتیبانی می کند و می توانید طولانی ترین متون را در کمترین زمان ممکن به زبان دلخواه شما ترجمه کند، فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار دسترسی به اینترنت حتما نیاز است.
 
 



مراقب باشید به خونریزی قلبی دچار نشوید؛

نرم افزاری برای مقابله با خونریزی قلبی

آسیب‌پذیری بسیار مهمی در تاریخ 19 فروردین 1393 (8 آوریل 2014) منتشر شده، که درجه تهدیدهای اینترنتی را در وضعیت قرمز قرار داده است و به "خونریزی قلبی" شهرت یافت. با توجه به خطری که این مساله برای امنیت کاربران گوشی‌های همراه به خصوص اندروید به وجود آورده است دریچه تصمیم به معرفی یک برنامه کاربردی برای مقابله با این مشکل امنیتی کرده است. این نرم افزار Heartbleed Detector نام دارد و از گوشی هوشمند شما در برابر هکرها و سارقین اطلاعات که قصد حمله از OpenSSL را دارند مراقبت کامل می‌کند.




رایانه و اندروید؛

نرم افزاری برای استخراج و فشرده سازی فایل‌ها در گوشی

WinRAR نام نرم افزاری است که محصول لابراتورهای شرکت RAR می‌باشد. این نرم افزار یکی از کاربردی‌ترین و البته محبوب‌ترین نرم افزارهای فشرده سازی برای رایانه است. محبوبیت این برنامه به حدی بوده که نسخه اندرویدی آن هم با نام RAR منتشر شده و هر چند وقت یکبار نسخه جدید از این برنامه برای اندروید منتشر می‌شود. اگر شما هم قبلا این نرم افزار را از صفحه باشگاه خبرنگاران دانلود کرده بودید، می‌توانید نسخه جدید این برنامه را از پایین صفحه دانلود کنید.




برای اندروید و ios؛
 اگر دانشجو و یا یک مهندس رشته ی الکترونیک هستید، دریچه پیشنهاد می کند نرم افزارهای معرفی شده را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا برنامه ها به شما در انجام محاسبات دشوار الکترونیکی کمک کنند. این نرم افزارها مجموعه از ابزارهای کاربردی و محاسبه گرهای رشته الکترونیک را در اختیار شما قرار می دهند و از ابزارهای موجود می توان به مواردی چون: مبدل فرکانس، مبدل موج آنالوگ به دیجیتال، مبدل دسیبل، نمایش جدول تقسیم بندی موج های رادیویی، ماشین حساب قانون اهم، ابزارهای طراحی سلف و ... اشاره کرد.
 
 



ویژه اندرویدی ها؛

این نرم افزار مسائل فیزیک و ریاضی را حل می کند

با نصب این نرم افزار Math Ref می توانید به 1400 فرمول دروس ریاضی، فیزیک و شیمی دسترسی داشته باشید. کافیست اطلاعات و داده ها را وارد نرم افزار کنید و راه حل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا برنامه اقدام به محاسبه کند. دسته بندی های موجود در نرم افزار عبارت اند از: جبر، هندسه، مثلثات، جبر خطی، سری و دنباله، مشتقات، معادلات دیفرانسیل، گسسته، آمار و احتمال، فیزیک، شیمی (جدول تناوبی) و ... . نرم افزار در سال 2011 به عنوان بهترین برنامه برای نوجوانان و در سال 2012 جزو سه نرم افزار برتر آموزشی بوده است.
 




گردآوری از: سالار واعظی


  دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

نظرات خود را در رابطه با نرم  افزارهای معرفی شده در این بسته را برایمان بفرستید.
 



  همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۳:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
مرسی از برنامه هاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
قشنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
بسیار عالی و جذاب است با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
خیلی ممنون از برنامه های خوبتون
باشگاه خبرنگاران بهترین سایت ایرانیه
United States of America
farshid
۱۴:۳۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
mamnoon
آخرین اخبار