از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی هر هفته جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه بود.






ویژه اندرویدی ها؛
این بازی Armored car HD با سایر بازی های اندرویدی یک فرق اساسی است و آن هم پوشش دو سبک بازی رانندگی و اکشن است. در این بازی شما در جنگ ماشین های زرهی شرکت می کنید و کسی پیروز می شود که سایر رانندگان را از بین ببرد، باید با استفاده از موشک رقبای خود را از بین ببرید. اگر غفلت کنید رقبای شما به سمتتان تیر اندازی خواهند کرد و شما را نابود می کنند. برای موفقیت و کسب پیروزی در این بازی شما باید یک راننده و تیرانداز حرفه ای باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود فیزیک واقع گرایانه، 3 حالت مختلف برای بازی، وجود اتومبیل های مختلف و ... اشاره کرد. در ضمن با جمع آوری امتیازات می توانید اتومبیل و سلاح های جنگی خود را ارتقا دهید.




بهترین بازی چند ماه اخیر؛
بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه ویندوزفون بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید. در صورت برخورد با لوله های سبز بازنده خواهید شد و باید از دوباره مسیر بازی را طی کنید. توجه داشته باشید که بازی به صورت رکوردی است و ملاک اصلی برای سنجش رتبه امتیاز ارائه شده توسط بازی است.

 




Hill Climb Racing 1.15.0؛
در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود، سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راه‌تان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید تا به موقع سوخت وسیله نقلیه را پر کنید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است.




برای جاوا؛
انجام حرکات نمایشی با دوچرخه و موتور یکی ورزش های پر طرفدار در بین تمامی افراد است. در این بازی Bike stunt 3D شما وظیفه دارید با استفاده از مهارت خود حرکات نمایش انجام دهید، برای انجام حرکات نمایشی می توانید از موانع و وسایل موجود کمک بگیرید. امتیازات موجود در بازی را جمع آوری کنید تا قادر باشید موتور خود را سفارشی سازی کنید و سبب افزایش کارایی آن گردید.

 


برای ویندوز فون؛
بازی جذاب temple run یکی از پر طرفدارترین بازی ها ویندوز فون است و کمتر کسی است با آن آشنایی نداشته باشد. این بازی که محصول از کمپانی Imangi Studio طبق آمار مایکروسافت 1333 نفر این بازی را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کرده اند و بر اساس نظرات کاربران امتیاز 4 ستاره را از آن خود کرده است.
بازی فرار از معبد در محیط های واقعی همچون صخره ها، جنگل و معادن صورت می گیرد و نهایت هیجان را برای شما به ارمغان می آورد.

  


بازی قارچ خور محبوب ترین بازی در بین بچه های دهه 60 و 70 است که بیشتر افراد در گذشته آن را در کنسول های بازی تجربه کرده اند، اما شما می توانید این بازی جذاب و نوستالژیک را در گوشی دارای پلتفرم جاوا بازی کنید، البته نسخه های متنوعی از این بازی برای پلتفرم جاوا معرفی شده است که نام این نسخه رویاهای محو است. این نسخه بازی تکمیل کننده ی مهارت ماریو شخصیت بازی است و وظیفه دارد بر تله ها، لاک پشت ها، آجرها، و بخش هایی که نیاز به پرش دارد غلبه کند.

 


اوج بگیرید و به هر کجا که دوست دارید پرواز کنید!
در بازی Infinite Flight Simulator شما با یکی از حرفه‌ای‌ترین شبیه سازهای پرواز روبرو هستید، یک شبیه ساز پرواز و خلبانی با جزئیات کامل و دقیق و البته در محیطی واقع گرایانه. 27 هواپیمای مختلف در اختیار دارید که با کسب تجربه و امتیاز بالاتر می‌توانید در پروازهایتان از آنها استفاده کنید. در این بازی کنترل هواپیماهای بزرگ به عهده شماست که می‌توانید در شرایط آب و هوایی متفاوت و در همه ساعت‌های شبانه روز به هر کجای دنیا که خواستید پرواز کنید.





یک بازی آنلاين متفاوت؛

تجربه ساعت‌ها بازی جذاب استراتژيک + لينک سايت

جنگ‌های دره‌ای یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک قرون وسطی است. سرزمین خود را کنترل کنید و لرزه بر تن دشمنان خود بیندازید. شهر خود را در سرزمین تسخیر نشده‌ای بنا کرده و شروع به گسترش آن کنید.
در بازی جنگ دره‌ای شما متحدین و نیز متفکرینی خواهید داشت که هنگام تصمیم گیری‌های استراتژیک شما را یاری خواهند داد و سرزمین کوچک شما تبدیل به سرزمین پهناور و متمدن خواهد شد.





تجربه هیجان جنگ جهانی اول!

منحصر بفردترین بازی آنلاین را هم اکنون آغاز کنید + لینک سایت

بازی آنلاین جنگ جهانی اول - 1914 به همراه اتفاقات تاریخی و تجربه واقعی آن را هم اکنون می‌توانید به زبان فارسی تجربه کنید. بازی جنگ جهانی اول کاملا رایگان و بدون نیاز به دانلود می‌باشد، کشور خود را انتخاب کنید و اروپا را تسخیر کنید. بازی به همراه دو تکنولوژی بسیار مدرن HTML5 و JAVA در دسترس شما کاربران می‌باشد.
همانطور که گفته شد شما نیازی به دانلود ندارید و ثبت نام کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد، بعد از آن می‌توانید تجربه هیجان جنگ جهانی اول را برای یکبار هم که شده کسب کنید!






گردآوری از: سالار واعظی

دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری





همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
msn24
۱۳:۲۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا بازی آنلاین که با اینترانت بشه بازی کرد رو معرفی کنید
کلا یکم بیشتر به اینترانت برسین ، داره فراگیر میشه هااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
Armored car
Like (;
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۵۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
پس برای کامپیوتر چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
مرسی نمردیمو به ویندوزفون توجه کردید
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
سعید رضایی
۲۰:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
سلام
ممنون
شما تا حالا چندین بار بازی انلاین های جنگ دره ایی و اون بازی جنگ جهانیه رو معرفی کردید که متاسفانه فقط برای جنگی باز ها هست
برای مایی که فوتبال بازیم هیچی نگفتید ..
بازی کاپفا پیشرفت های خوبی داشته تو این مدت .. پیشنهاد میکنم این سایت هم تو بسته هایتون اضافه کنید ..
www.cupfa.ir
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
بازی آخر دانلودی نیست