تصویربرداری" 1 آن اشتباه" در مترو قلهک به پایان رسید .

روزبه معینی مدیر تولید فیلم سینمایی کوتاه"1 آن اشتباه" به کارگردانی امیرمحمد  زند در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم‌برداری فیلم نیمه بلند" 1 آن اشتباه" که 18 فروردین سال جاری آغاز شده بود، روز سه‌شنبه 26 فروردین ماه در لوکیشن"مترو قلهک" به پایان رسید و از امروز وارد مرحله تدوین شد.



 وی که پس از بازیگری، اولین تجربه مدیریت تولید را در این پروژه بر عهده دارد ادامه داد: در "1 آن اشتباه" تمامی تلاش خود را کرده‌ایم که فیلم را با کیفیت تولید کنیم که بتوانیم در جشنواره‌های داخلی و خارجی آن را ارائه کنیم.

معینی افزود: فضای کلی داستان حول محور بیماری HIV"" می‌چرخد و در آن از جلوه‌های ویژه و صحنه‌های انفجار در  پارک کوهسار واقع در کن، استفاده شده است.

مدیر تولید این پروژه ادامه داد: از آن‌جایی که این فیلم نیمه بلند، تجربه اول کاگردانی امیر‌محمد زند است،حساسیت و وسواس زیادی در آن به خرج داده‌شده است و پیش‌بینی می‌کنیم با پایان تدوین پروژه، تا 20 روز آینده" 1 آن اشتباه" تکمیل می‌شود.

گفتنی است: تصویربرداری این فیلم سی‌وپنج‌دقیقه‌ای را فرشاد گل سفیدی انجام داده و ضبط نماهای هلی شات آن به عهده شهروز کیائی بوده است.

این فیلم اکنون در مرحله انتخاب موسیقی است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار