فیلم سینمایی "نبرد"و "سوداگران" به کارگردانی: جانی تو ، محصول سال 2012 چین است که جمعه شب ساعت 22:20 درقالب برنامه سینما یک پخش می شود.

به گزارش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛  فیلم سینمایی نبرد سوداگران به کارگردانی: جانی تو ، محصول سال 2012 چین است که جمعه شب ساعت 22:20 درقالب برنامه سینما یک پخش می شود.

 در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است:
" تیمی چویی" در کار تولید و خرید و فروش شیشه است. کارگاه تولید مواد او منفجر شده و همسرش در این حادثه کشته می شود. او بعد از این حادثه تصادف می کند و راهی بیمارستان می شود.

 فرمانده ژانگ که به خاطر پرونده دیگری در بیمارستان است با تیمی چویی برخورد می کند و متوجه می شود که تیمی نیز در تولید مواد مخدر دست دارد و او را دستگیر می کند. تیمی چویی بعد از دستگیری و برای نجات از اعدام با پلیس همکاری می کند.

 او تعدادی از افرادی که دست به معامله مواد می زنند را به پلیس معرفی می نماید ولی سرشاخه های اصلی را معرفی نمی کند و اطلاعات ناقصی را به پلیس می دهد. پلیس متوجه اطلاعات ناقص تیمی می شود و تصمیم می گیرد او را به مقامات قضایی تحویل دهد ولی تیمی یک خانواده اصلی تولید و توزیع مواد مخدر را به پلیس معرفی می نماید. پلیس تصمیم به دستگیری این خانواده می گیرد که تیمی آنها را متوجه مسئله می نماید و با قربانی کردن آنها سعی در فرار دارد ولی در نهایت به دست پلیس کشته می شود.

فیلم تلویزیونی ته خط به کارگردانی منوچهر هادی هم جمعه 29 فرودین ساعت 14:50 تقدیم بینندگان شبکه یک می شود.

این فیلم که محصول اواخر 92 و با مضمون پلیسی ساخته شده است داستان زن و شوهری به نام یحیی و معصومه را حکایت می کند که به زودی زندگی مشترشکان را شروع می کنند.

 آنها خانه ای قدیمی در یکی از محله های تهران را برای شروع زندگی اجاره کرده اند. وقتی برای نظافت به آنجا می روند در زیر زمین خانه با ساکی پر از پول مواجه می شوند. دعوا بین آنها شروع می شود. معصومه معتقد است که باید آن را به پلیس تحویل دهند اما یحیی برخلاف معصومه می گوید پول متعلق به آنهاست و..




برچسب ها: فیلم ، سینما ، محصول ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار