باهنر در جمع خبرنگاران:

جدول زمان‌بندی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را تا پایان خرداد ماه تهیه می‌کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی با دولت جلسات مشترکی گذاشته‌ایم که در پایان خرداد ماه جدول زمانبندی مناسبی پیرامون آن تهیه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگارن، محمدرضا باهنر در حاشیه مراسم ختم مرحومه صدیقه امانی والده اسد‌الله بادامچیان که عصر امروز در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا برگزار شد در جمع خبرنگاران پیرامون برنامه جدید مجلس در سال جدید اظهار داشت: محور ما در سال جدید اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه کارهایی را آغاز کرده‌ایم. 

با هنر اضافه کرد: ما نباید منتظر تصویب قانون جدید باشیم چرا که قوانین لازم را داریم و در جهت پالایش آنها بایستی کارکنیم. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در این زمینه با دولت جلسات مشترکی را گذاشته‌ایم، افزود: کار را به پیش می‌بریم کمیسیون‌ها مأمور شده‌اند و هم اکنون در حال فعالیت هستند امیدواریم در پایان خرداد ماه جدول زمان‌بندی خوبی تهیه کنیم. 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد" این جدول زمان‌بندی هم برای خودمان در مجلس و هم دولت تهیه شده است و اهداف تنظیم شده در این برنامه کوتاه مدت است که البته برنامه‌های بلند مدت را نیز در قالب برنامه‌های ششم باید دید. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: وظیفه ، دولت ، تنظیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار