مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: رویکرد دولت جدید و خواسته شهرداری گسترش و توسعه مترو است لذا اجرای کامل این رویکرد نیاز به دانش و تخصص دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نایبی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در سال جدید 30کیلومتر به خطوط مترو اضافه خواهد شد که این امر نیاز به پشتوانه علمی و تخصصی دارد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران اولین شرکت بهره‌برداری کشور است که به طور مستقل و تخصصی کار می‌کند، افزود: دیگر شهرها قراردادهایی با ما بسته‌اند و کار می‌کنند این خدمت‌رسانی دیگر تنها متعلق به تهران نیست و دیگر شهرها را هم شامل می‌شود.

نایبی تصریح کرد: تمام صحبت‌های رهبرمعظم انقلاب(مدظله) برای ما که در مترو کار می‌کنیم معنی خاص دارد و اقتصاد مقاومتی را می‌توانیم با اتکا به نیروهای درون کشور نشان دهیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از اورهال کردن یکی از قطارهای نسل اول توسط متخصصان داخلی خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مورد توجه قرار بگیریم باید مراکز آموزشی تابلو تبلیغی  ما شود و همین امر موجب می‌شود تا دیگران از توانایی و تخصص ما استفاده کنند.

وی همچنین از پذیرش دانشجویان در دانشگاه جامع علمی و کاربردی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مقطع کارشناسی ارشد در سال جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر قرار است گفته‌های رهبرمعظم(مدظله) خود را به مرحله ظهور برسانیم این است که این راه را با شتاب بیشتری پشت سر بگذاریم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قطارهای ، نسل اول ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار