فرمانده انتظامي استان خوزستان با اشاره به دستگيري سه تن از سوداگران مرگ در محورهاي مواصلاتي خوزستان، از کشف حدود 220 کيلوگرم حشيش و ترياک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار محمد رضا اسحاقي در تشريح اين خبر بيان داشت: روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي حين کنترل محورهاي ارتباطي استان با خبر شدند محموله بزرگي از مواد مخدر در حال عبور از خوزستان به مقصد لرستان است.

اين مقام ارشد پليس در ادامه بيان داشت: به دنبال استقرار چندين واحد غير محسوس از اکيپ هاي عملياتي پليس در گلوگاه ها و گذرگاه هاي استان، سرانجام يک دستگاه سواري زانتيا سفيد رنگ متعلق به سوداگران مرگ در کيلومتر پنج ورودي کلان شهر اهواز شناسايي و در عملياتي موفق، پس از تعقيب و گريزي طولاني، خودرو متوقف و راننده آن دستگير شد.

سردار اسحاقي خاطر نشان کرد: همزمان با اين عمليات اکيپي ديگر از ماموران هوشيار پليس مبارزه با مواد مخدر استان، دومين خودروي قاچاقچيان که يک سواري پژو پارس بوده، در ايستگاه پمپ بنزيني واقع در يکي از محورهاي ورودي استان شناسايي و توقيف و راننده و سرنسين آن را نيز دستگير کردند.

وي همچنين عنوان کرد: با دستگيري اين افراد لحظاتي بعد نيز خودوري اصلي حامل مواد مخدر که يک دستگاه وانت مزدا بوده نيز در ورودي اهواز شناسايي و توقيف و هر سه خودور به همراه دستگيرشدگان به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.


فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: در بازرسي تخصصي ماموران از خودروي وانت مزدا توقيف شده، حدود 220 کيلوگرم مواد مخدر، شامل 137 کيلو و هفتصد گرم ترياک و 81 کيلو و هشتصد و هفتاد گرم حشيش کشف شد.

وي با اشاره به دستگيري چهار تن از سوداگران مرگ در اين رابطه گفت: بنا به اظهارات دستگيرشدگان محموله ياد شده از مرزهاي شرقي و جنوبي کشور تهيه و بارگيري و قرار بود به استان لرستان منتقل گردد که با هوشياري پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از ادامه مسير باز ماند و سه دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ در اين رابطه توقيف و دستگير شدگان نيز به همراه مواد مخدر کشف شده تحويل مراجع قانوني شدند./ش

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.