شهروندان انگلیسی علیه حمایت مالی آمریکا از رژیم اشغالگر قدس در لندن تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، دیروز خیابانهای شهر لندن پایتخت انگلیس در اطراف ساختمان سفارت آمریکا شاهد برپایی تجمع و تظاهرات بود. فعالان فلسطینی با برپایی تظاهرات در این مکان، خواهان قطع حمایت مالی آمریکا از اشغالگری اسرائیل شدند. 

تظاهرکنندگان درحالیکه پرچم فلسطین را در دست داشتند می گفتند فلسطین باید آزاد شود. شرکت کنندگان در این تظاهرات می گفتند نبایداز پول مالیات دهندگان آمریکایی برای حمایت از اسرائیل هزینه شود. آنها می گفتند مالیات دهندگان آمریکایی نادانسته هر سال شش میلیارد دلار به اسرائیل کمک مالی و تسلیحاتی می دهند. معترضان در لندن می گفتند آمریکا با استفاده از حق وتوی خودش علیه هرگونه قطعنامه ای که در شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه اسرائیل مطرح باشد نیز به تل آویو کمک می کند.

یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات دیروز لندن گفت: پیام تظاهرات ما کاملا روشن است و آن اینکه چرا دولت آمریکا از اسرائیل حمایت می کند؟ چرا آمریکا پول مالیات دهندگان مردم خودش را به اسرائیل می دهد آنهم درحالیکه خود آمریکا در بحران اقتصادی به سر می برد. چرا آمریکا روزانه نه میلیون و هشتصد هزار دلار به دولت اسرائیل می دهد که نسل کشی و قتل و پاکسازی قومی و انواع جنایتهای دیگر مرتکب می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار